رئیس فدراسیون ورزش های همگانی:

ورزش های همگاني زيربناي ورزش قهرماني است

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه ورزش های همگاني زيربناي ورزش قهرماني است گفت: ورزش مستمر از عوامل موثر در تضمين سلامتي انسان است.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج علي مجدآرا عصر چهارشنبه در نشست مجمع عمومي سالانه هيات ورزش هاي همگاني كهگيلويه و بويراحمد با بیان اینکه ورزش مستمر از عوامل موثر در تضمين سلامتي انسان است گفت:شوراي راهبردي به منظور گسترش روزافزون ورزش همگاني در اين فدراسيون تشكيل و از نقطه نظرها، انتقادها و پيشنهادهاي سازنده مديران كل ورزش و جوانان و روساي هيات هاي استاني نيز در اين شورا استفاده خواهد شد.

وي ورزش همگاني را زيربناي ورزش قهرماني دانست و بيان كرد: تاكنون اقدام هايي مطلوب و شايسته براي رشد و پيشرفت ورزش همگاني در كهگيلويه و بويراحمد انجام شده اما ناكافي به نظر مي رسد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی اظهار كرد: مشاركت دستگاه هاي اجرايي، در دسترس بودن امكانات و تجهيزات ورزشي، فرهنگ سازي ،آگاهي بخشي و فراهم کردن زیرساخت های ورزشی زمینه سازترويج روزافزون ورزش همگاني در كشور است.

پس از اين نشست تنديس سفير ورزش همگاني و حكم رياست شوراي ورزش همگاني استان به موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد داده شد.


كهگيلويه و بويراحمد داراي بيش از 46 هزار ورزشكار ساماندهي شده آقا و خانم در رشته هاي مختلف است.

ارسال نظرات