بدنبال حضور فائزه هاشمی در خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد خواستار استعفای استاندار لرستان شد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد بدنبال حضور فائزه هاشمی در خرم آباد با صدور بیانیه ای خطاب به استاندار لرستان آورده است: خواستار استعفای شما می باشیم چرا که شما را لایق داشتن مسندی با این اهمیت نمی دانیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه بسیج دانشجویی لرستان که در واکنش به حضور فائزه هاشمی از فتنه گران سال 88 خطاب به استاندار لرستان صادر شده به شرح زیر است: 
دروغگو با دروغگويى خود سه چيز بدست مى آورد: خشم خدا را نسبت به خود، نگاه تحقيرآميز مردم را نسبت به خود و دشمنى فرشتگان را نسبت به خود. امام علی (ع)
چند روزی به حماسه مردم در انتخابات مجلس نمانده است، انتخاباتی که در شهرستان خرم آباد به دور دوم رسید، در زمانی که مردم خود را آماده می کنند که با رای دادن به کاندیدای مورد حمایت خود آن را به مجلس شورای اسلامی بفرستند،کاندیدایی یکی از سران فتنه را به عنوان سخنران دعوت کرده است. مخاطب ما استاندار لرستان است که با دستور خود اجازه داده خانم فائزه هاشمی درخرم آباد صحبت کند.

هنوز فاجعه محرم سال 88 فراموش نشده، هنوز آتش زدن خیمه های عزاداری امام حسین(ع) فراموش نشده، کشته شدن ده ها جوان بسیجی توسط اشرار فتنه گر را هرگز فراموش نخواهیم کرد. فتنه ایی که مضراتش برای نظام مشخص است.

آقای بازوند استاندار لرستان، چه می شود که خواهر یک دزد برای شما اینقدر مهم می شود، که به خاطرش دل عموم مردم را به درد می آورید، اگر شما دچار آلزایمر شده اید نیاز می دانیم که مواردی را به شما گوشزد کنیم.

درفتنه 88 آسیب هایی به نظام جمهوری اسلامی وارد شد که بر هیچ کسی پوشیده نیست، فتنه ایی که خانواده هاشمی آنرا کلید زدند. کشته شدن ده ها نفر از هم وطنان ما، آسیب به اموال بیت المال، تخریب چهره جمهوری اسلامی، توهین به اهل بیت ومراسم عزاداری آن بزرگواران، آتش زدن مسجد و قرآن، پاره کردن عکس امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری.

استاندار لرستان شما با مجوز دادن خودتان به برگزاری این سخنرانی این موارد را تائید کردید و خود را از حامیان فتنه 88 نشان دادید، شما در زمانی که تنها باید به دنبال آبادانی این استان باشید، به دنبال سیاسی بازی و چاپلوسی برای خانواده فتنه گر هستید، آقای بازوند در زمانی که سیل بسیاری از نقاط استان را ویران کرده است، شما به جای اینکه مرحمی بر زخمهای خانواده های سیل زده باشید، به دنبال حمایت از گروه و کاندیدای خاص هستید؟

استاندار لرستان چطور مردم استان به شما اعتماد کنند که انتخابات سالمی را برگزار خواهید کرد در صورتی که شما وقت و اموال بیت المال را خرج خانواده خاص می کنید؟

آقای بازوند شما با رفتار نا نجیبانه خود قلب خیل عظیمی از بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگر را به درد آوردید. امیدواریم با استغفار و اقرار به اشتباه خود بتوانید قلب مردم را به دست آورید.

درپایان ما بسیجیان دانشگاه آزاد خرم آباد خواستار استعفای شما می باشیم چرا که شما را لایق داشتن مسندی با این اهمیت نمی دانیم، با این رفتار شما را از حامیان فتنه 88 می دانیم و فتنه گر در استان ولایتمدار لرستان جایگاهی ندارد.          

ارسال نظرات