نصب تابلو با عنوان آبگرمِ خلخال کذب است

رئیس اداره راه و شهرسازی کوثر در واکنش به خبر " آبگرم گیوی به آبگرم خلخال تغییر نام داد" گفت: نصب تابلو با نام و عنوان آبگرم خلخال به هیچ عنوان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

در پی توزیع بیانیه "آبگرم گیوی" بین مردم توسط برخی از اشخاص و در پی آن متهم ساختن سایت خبرگزاری بسیج کوثر بعنوان متحرک اجتماعی توسط برخی از اذهان خاص؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کوثر نصب تابلو با عنوان "آبگرم خلخال" را تکذیب و خلاف واقعیت عنوان کرد.

پیمان خیراندیش طی گفتگو با خبرنگارخبرگزاری کوثر در خصوص انتشار اخبار و نشریات مرتبط با آبگرم گیوی اظهار کرد: نصب تابو با عنوان آبگرم خلخال به هیچ عنوان از سوی این اداره انجام نیافته و کذب محض است.

وی در ادامه عملکرد اداره راه و شهرسازی کوثر را در زمینه نصب تابلوهای اطلاعاتی در ده سال گذشته برابر 160 متر مربع به ارزش 800 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: نام آبگرم گیوی به تنهایی 10 بار و شهر گیوی بیش از 25 بار در تابلوهای نصب شده کنار جاده ای در دو سال اخیر تکرار شده است.

خیراندیش اضافه کرد: علاوه بر این تابلوهای دیگری در حاشیه جاده ای روستاهای شهرستان مخصوصاً اکثر روستاهای متصل به جاده اردبیل – سرچم طی این دو سال نصب شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کوثر در ادامه از نصب بیش از 850 اصله تابلو های اخطاری انتظامی و مسیر نما با هزینه بالغ بر 750 میلیون ریال در این مدت خبر داد.

وی همچنین در خصوص تابلوی خبرساز نصب شده در مقابل کارگاه سد گیوی اظهار کرد: تابلوی فوق بر طبق اصول فنی تابلونویسی و مشابه سایر تابلوهای اداره راه تهیه و در زمان آبگیری سد گیوی بیش از دو سال پیش نصب شده است و هدف از نصب آن هدایت ترافیک به سمت آبگرم و شهر خلخال می باشد که در دو سطر مجزا و به ترتیب عبور نوشته شده است.

این مسئول ابراز کرد: انتصاب منطقه آبگرم به شهر خلخال از لحاظ آیین نامه تابلو نویسی به هیچ وجه مشهود نیست؛ حال اگر تابلویی با این عنوان به خروجی شهرهای اردبیل و خلخال نصب شده خارج از حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی استان بوده و جزو محدوده خدمات شهری شهرداری این دو منطقه شهری می باشد.

تصاویر زیر نمونه ای از تابلوهای نصب شده با عنوان آبگرم گیوی بوده و در دو سال اخیر توسط اداره راه و شهرسازی کوثر تهیه و نصب شده است.

ارسال نظرات