برای ایجاد بیمارستان شیمی‌درمانی مقابله با سرطان در امل خیران اقدام کنند

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز آمل گفت: با توجه به فراگیر شدن بیماری سرطان در این منطقه، کلنگ بیمارستان شیمی‌درمانی در این شهرستان به زمین زده شد و این پروژه هم‌اکنون در حال اجراست.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۱۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

خبرگزاری بسیج مازندران، حسین بیگ‌مهدوی در هشتمین همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار این شهرستان، اظهار کرد: کار در نهاد مقدس تعلیم و تربیت باعث افتخار بوده و پاداش فراوانی دارد.

وی افزود: خیران با ورود در جامعه می‌توانند سرنوشت یک شهر و منطقه را به‌سوی پیشرفت و آبادانی تغییر دهند.

رئیس انجمن خیرین مدرسه‌ساز آمل با اشاره به اینکه باید خیران با توجه به نیاز منطقه وارد عرصه خدمت شوند، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری سخت سرطان در این منطقه، کلنگ بیمارستان شیمی‌درمانی در شهرستان آمل به زمین زده شده و این پروژه هم‌اکنون در حال اجراست.

این مسئول با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات اقدام ساخت پروژه سرای کرامت برای استفاده بازنشستگان بود، بیان کرد: این پروژه هم در شهرستان آمل کلنگ‌زنی شد.

بیگ‌مهدوی با تأکید بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بهترین و مهم‌ترین اقدام خیر در کمک به تعلیم و تربیت است، افزود: این اقدام طی سال‌های گذشته تاکنون از سوی خیران مدرسه‌ساز با استقبال خوبی همراه بود.

وی با اعلام اینکه علم باعث ترقی و پیشرفت هر جامعه عالم‌پرور می‌شود، گفت: آینده روشن می‌تواند از سوی خیران برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور رقم زده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها