مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر خبر داد:

برگزاری بیش از 20 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در رضوانشهر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال بیش از بیست عنوان برنامه با محوریت شعار امسال در هفته عقیدتی در ناحیه رضوانشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: باید از برکات این ماه خجسته نهایت بهره برداری معنوی را بکنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری تصریح کرد: هفته عقیدتی و هفته معلم را به تمامی جامعه علمی، عقیدتی و معرفتی کشور، اساتید و مربیان تبریک می گویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر به نقش شهید مطهری در دفاع از ارزش ها، مبانی دینی، مبارزه با افکار، اندیشه های الحادی و خطرناک اشاره کرد و گفت: آن فیلسوف متفکر مرد اقدام و عمل بود و خالصانه در پیشبرد اهداف اسلامی مجاهدت داشت.

حجت الاسلام بخشش استفاده از آثار و اندیشه های مطهری را بسیار مهم دانست و افزود: جامعه ما امروز نیاز به سیره عملی آن استاد شهید دارد و نوجوانان و جوانان عزیز انقلابی باید با مطالعه و آشنایی با آثار و اندیشه های استاد مطهری خود را آماده دفاع از سنگرهای انقلاب اسلامی نمایند.

وی به فلسفه نامگذاری ایام شهادت این استاد گرانقدر به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: فلسفه این نامگذاری آن است که این نهاد ارزشمند، همان تفکر ناب اسلامی استاد شهید را در خود متبلور کند و مروج همان اندیشه اصیل باشد و این نامگذاری مبین این مطلب اساسی است که این نهاد ولایتمدار در همان مسیر نورانی قرار داشته و خواهد داشت که استاد شهید خون پاکش را در آن راه نثار نمود.

حجت الاسلام بخشش به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال بیش از بیست عنوان برنامه با محوریت شعار امسال در هفته عقیدتی در ناحیه رضوانشهر برگزار خواهد شد، که مهمترین آنها دیدار با امام جمعه رضوانشهر، زنگ سپاس معلم، برگزاری هیات منتظران موعود در پایگاه های مقاومت، مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، میقات صالحین و حضور در نماز جمعه خواهد بود.

ارسال نظرات