امام جمعه مهریز:

تعامل با غرب معنا ندارد/ استكباری ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است

امام جمعه مهریز گفت: تعامل با غرب و دنیای استکباری هیچ معنایی ندارد زیر دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال اهداف پلید خود هستند .
کد خبر: ۸۶۶۷۰۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر مهریز با تبریك آغاز هفته معلم به نقش فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت اشاره كرد و افزود : باید هدف تربیت نسل جوان بر اساس دین باشد.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزان تربیت دینی و معنوی شود بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و تهدید نرم فرهنگی دشمنان در قبال جوانان خنثی می شود.

امام جمعه مهریز خاطر نشان كرد: شهید مطهری (ره) نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و اهداف عالیه آن داشت و باید سیره نورانی این شهید والامقام ترویج شود.

برهان گفت: ترویج افكار و اندیشه های شهید مطهری ( ره) توسط فرهنگیان و انتقال آن به دانش آموزان موضوع مهمی است كه باید همواره به آن عنایت خاص داشت.

وی افزود: منافقین كوردل بخاطر اهمیت شخصیت شهید مطهری (ره) نسبت به شهادت رساندن این شخصیت مهم و اثر بخش انقلاب اسلامی اقدام كردند.
امام جمعه مهریز در ادامه به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای و مشاركت آنها به ایراد سخن پرداخت و همراهی در این عرصه را خواستار شد.

برهان خاطرنشان كرد: استكباری ستیزی جوهره انقلاب اسلامی است و باید این هدف و رویه تا سال های آینده با قدرت حفظ شود كه عزت این كشور در گرو همین امر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار