معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

انتخاب دانشگاه زنجان در کنار ده دانشگاه برتر کشور فرصتی بزرگ و مغتنم است

انتخاب دانشگاه در کنار ده دانشگاه برتر کشور فرصتی بزرگ ومغتنم است که باید از این فرصت استفاده کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۹۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون آموزشی دانشگاه ضمن خیر مقدم گزارشی ازظرفیتهای ایجاد شده در حوزه آموزشی را ارائه داد وی تحول در حوزه آموزش را در یکسال اخیر به عنوان بحث اصلی بیان نموده و با اشاره به سند آمایش سرزمین در آموزش عالی سلامت کشور در سال 1394 مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس این سند کشور به ده کلان منطقه تقسیم می شود و هر منطقه با توجه به ظرفیتها و توانمندیهایی که دارد یک دبیر خانه جهت انجام هماهنگی های لازم انتخاب می شوند و دانشگاه علوم پزشکی زنجان به عنوان دبیر خانه منطقه شش آمایش کشور انتخاب شده است و دکتر بیگلری به عنوان مدیریت کلان منطقه شش می باشند.

دکتر اسکندری انتخاب دانشگاه را به عنوان دبیر خانه منطقه شش کشور بدلیل حرکت رو به جلو دانشگاه در ده سال اخیر دانسته و افزود: حرکتی که دانشگاه در سالهای اخیر انجام داده و پیشرفتهایی که بدست آورده راه درست و هوشمندانه ای بوده است.

وی اظهار داشت: علت دیگر از انتخاب دانشگاه را برگزار ی موفق آزمونها جامع است.

معاون آموزشی دانشگاه با بیان اینکه توسعه الگوی گسترش دانش های میان رشته ای را به عنوان ماموریتهای ویژه کلان منطقه به عهده دانشگاه علوم پزشکی زنجان است افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این زمینه باید برای کل کشور برنامه داشته باشد و برای وزارت بهداشت نیز خط مشی تعیین کند .

وی افزود: 18 مسئولیت مشترک نیز به کل مناطق داده شده که تمام دانشگاهها درگیر آن هستند

دکتر اسکندری گفت: انتخاب دانشگاه در کنار ده دانشگاه برتر کشور فرصتی بزرگ ومغتنم است که باید از این فرصت استفاده کرد.

گفتنی است، ویژه مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره استاد و دانشمند فرزانه شهید آیت ا... مرتضی مطهری و هفته نکوداشت مقام والای معلم" با حضور دکتر اردشیر قوام زاده، استاد و محقق برجسته خون شناسی و سرطان و خانم دکتر سادات سید باقر مداح مادر پرستاری نوین ایران واستاد پیشکسوت به همت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات