فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

برگزاری بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی به صورت با شکوه در ماهنشان

بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم باید به صورت با شکوه در ماهنشان برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۱۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در جلسه ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقدیتی سیاسی با اشاره به اهداف گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری گفت: هدف از این بزرگداشت نقش معرفت دینی و افزایش معنویت و بصیرت در تحول و تعالی سپاه به منظور نشر و ترویج افکار شهید مرتضی مطهری(ره)می باشد.

مجتبی برزگر افزود: بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم باید به صورت با شکوه برگزار شود و همچنین در این هفته از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تقدیر و تجلیل به عمل آید.

وی اظهارکرد: برنامه های فرهنگی و معنوی در سطح مدارس با هوشیاری خاص انجام شود.

همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان دراین جلسه گفت: مربیان عقیدتی باید موارد اعتقادی را طوری بیان کنند که اعتقادات بالا برود در اجرای برنامه های ابلاغی باید پیش قدم بوده و در کلاس های عقیدتی نسبت به سایر دوستان جهت بالابردن معنویات سبقط بگیرد.

حجت الاسلام گلشنی افزود: مدیران نقش الگو را هم دارند بنابراین باید در راستای افزایش اعتقادات گام بردارند با امکانات کم استفاده بهینه از برنامه ها انجام شود.

گفتنی است، جلسه ستاد بزرگداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقدیتی سیاسی در ناحیه ماهنشان با حضور فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولین قسمت ها و فرماندهان حوزه های مقاومت تابعه برگزار شد.

همچنین مراسم گرامیداشت و همایش حکمت مطهر روز یکشنبه در سالن شهید آوینی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی برگزار شود، نشست های بصیرتی و محافل روشنگری در حوزه ها و پایگاهها برگزار شود، هیئت منتظران موعود در طول هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شود.

ارسال نظرات