واکنش رئیس ستاد انتخابات لرستان به اعتراضات مردی در نماز جمعه خرم آباد

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان نسبت به اعتراضات مردمی در مصلای خرم آباد که چند روزی است به دنبال حضور فائزه هاشمی در این شهر شاهد این اعتراضات هستیم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۲۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات استان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اطلاعیه ابلاغ شده از سوی وزارت کشور مهلت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

وی با بیان اینکه افراد حضور در شعب اخذ رای جهت رای دادن را به ساعات پایانی وقت قانونی نیندازند افزود: در بازدیدی که در حوزه های انتخابیه لرستان صورت گرفته است انتخابات در کمال نظم و آرامش در حال برگزاری است و هیچ مشکل امنیتی سیاسی وجود ندارد.

شاهرخی تمدید مهلت شرکت در انتخابات را با تشخیص فرماندار عنوان کرد و گفت: در صورتی که فرماندار تشخیص دهد که شعب اخذ رای نیاز به تمدید دارد می تواند مهلت شرکت در انتخابات را تمدید کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه به واکنش حواشی سفر "فائزه هاشمی" به خرم آباد گفت: ما در مقابل هر کس که بخواهد پای خود را فراتر از قانون بگذارد می ایستیم.

وی سیاست های دولت اعتدال را فرصت برابر دادن به همه کنشگران سیاسی دانست و تاکید کرد: ما از فعالیت های قانونی حمایت می کنیم و حضور "فائزه هاشمی" در خرم آباد با مجوز فرمانداری صورت گرفته است و عمل عده ای در فرودگاه خرم آباد غیر قانونی بوده است و از دادستان می خواهیم به افرادی که به خود جرات می دهند و پا را فراتر از قانون گذاشتند برخورد کند.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص شعار برخی افراد در نماز جمعه امروز خرم آباد در خصوص حضور " فائزه هاشمی" در خرم آباد گفت: طبق گفته مقام معظم رهبری و امام(راحل) نماز جمعه بر اساس وحدت امت اسلامی است و نباید رفتارهای غیر قانونی در آن سر بدهد. رفتار امروز برخی افراد وحدت شکنانه بود.

شاهرخی در پایان گفت: بعد از پایان انتخابات مسائل پیش آمده شده بررسی می شوند.

ارسال نظرات