خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

دانشجویان در حوزه اقتصاد مقاومتی مطالبه‌گری تخصصی داشته باشند

قزلسفلی با اشاره به نام‌گذاری سال به‌نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر شناخت صحیح اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری تخصصی در این حوزه از سوی دانشجویان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۲۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۲
اسماعیل قزل‌سفلی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس در جمع جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تا تاکنون با توطئه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... مواجه بوده است، گفت: اگر قدرت ایمان و علم جوانان ایران اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، ما نیز مانند برخی دیگر از کشورها به کشوری وابسته تبدیل می‌شدیم.

وی با تصریح اینکه در آینده به دوکلید واژه داشتن بصیرت در همه ابعاد و مجاهدت برمبنای وظیفه نیاز داریم، افزود: مجاهدت باید همراه با قطب‌نمای بصیرت باشد و اگر مجاهدت نکنیم، عبور از پیچ‌های تاریخی به راحتی امکان‌پذیر نیست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در همه زمان‌ها به ویژه در فضای غبارآلود باید با بصیرت و هوشیاری عمل کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی بیش از گذشته به حضور، ظهور، فعالیت و تلاش‌های دانشجویان ارزشی، حزب الهی و بسیجی نیاز دارد.

قزل‌سفلی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی استان فارس درسال جاری، تبیین گفتمان انقلابی از مهم‌ترین وظایف این تشکل دانشجویی در این سال برشمرد و تصریح کرد: باید بیانات و منویات مقام معظم رهبری برای دانشجویان تبیین شود.

وی به نام‌گذای سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اشاره و بر شناخت صحیح اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری تخصصی در این حوزه از سوی دانشجویان تاکید کرد و گفت: در حوزه ‌ای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و... باید مطالبه گری تخصصی کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با اشاره به واقعه طبس و شکست آمریکا اظهار کرد: واقعه طبس هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست و توطئه دشمن با قدرت خداوند متعال درهم پیچید.

قزل‌سفلی شکست آمریکا در طبس را معجزه و لطف الهی به ملت ایران برشمرد و گفت: این اتفاق نشان داد که صاحب اصلی این انقلاب خداوند متعال است و اراده خداوند در پیشبرد اهداف انقلاب نقش شایسته‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه نبود تحرک و پویایی، بی بصیرتی و نبود مجاهدت به انقلاب اسلامی ضربه می‌زند، اضافه کرد: بعد از گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، در نقطه‌ای قرار داریم که در منطقه و جهان به عنوان یک قدرت مهم به شمار می‌آییم و این مسئله مهم با اتکا به ایمان مردم، علم جوانان، رهبری داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و... محقق شده است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه مردم مسلمان منطقه وجهان پیام انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی در حرکت شیخ زکزاکی‌ها مبنی بر دعوت هزاران نفر به اسلام و شیعه نقش مهمی داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها