فرمانده سپاه کوثر:

قرار نبود با چرخش چرخ سانتریفیوژها چرخ زندگی مردم بایستند

قرار بود با چرخش چرخ سانتریفیوژها چرخ معیشت مردم بچرخد؛اما سانتیفیوژهاخارج شدندومعیشت مردم نافرجام ترشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مطهری، روز معلم و عقیدتی سیاسی سپاه طی سخنرانی در مسجد جامع گیوی اظهار کرد: راه و هدف شهید مطهری راه اسلام و قرآن بود.

وی در ادامه به تجلیل از مربیان و معلمان شهر گیوی همزمان با این ایام اشاره کرد و افزود: از پرچمداران علم و دین در شهر گیوی که معلمان، هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی می باشند تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد؛ چرا که اصل خدمات رسانی به مردم بخصوص جوانان در حوزه علم و دین می باشد و موجب پیشرفت همه جانبه و متوازن جامعه می شود.

فرمانده سپاه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اگر تاریخ را بررسی کنیم مردم عامل اصلی دگرگونی های جهانی و بیداری اسلامی هستند و در راس آن روحانیون مبارز و انقلابی بودند که در واقع تلاشگران اسلام و انقلاب محسوب می شود.

سرهنگ 2 پاسدار راعی ابراز کرد: اما سوالی که امروزه در اذهان عمومی مطرح می شود این است که اگر شهید مطهری هم اکنون در قید حیات بود به چه موضوعات و سیاست هایی پرداخت میکردند؟

فرمانده سپاه ناحیه کوثر ادامه داد: شهید مطهری چون در زمان انقلاب یار و مشاور عالم و فقید حضرت امام بود قطعاً سیاست و راهبرد های حضرت امام را در دستور کار قرار میداد و این سیاست ها و راهبرد ها همان دغدغه هایی است که امروزه رهبر انقلاب از آن به عنوان راه برون رفت از مشکل، یعنی احیا اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از نفوذ سیاسی، فرهنگی امنیتی و حمایت از تولیدات داخلی سخن میگویند.

وی افزود: معلمین و مربیان اگر می خواهند حوزه مدیریتی خود را کارآمد تر و بهتر مدیریت کنند بایستی این دیدگاهها را که از زمان انقلاب برای مردم بازگو می شود را بیش از پیش برای مردم بخصوص دانش آموزان معرفی و تبیین کنند؛ چرا که عرصه های رویا رویی انقلاب و استکبار همان نفوذ بر آموزش و پرورش است که دین و علم و هویت انقلابی ایرانیان را از بین ببرد.

سرهنگ راعی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث برجام و عهد شکنی های استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه و زمان صرف شده در دوران مذاکرات هسته برجام و پسا برجام، قرار نبود که ایران اسلامی تهدید شود، اما نه تنها تهدید بلکه تحریم و دزدی از اموال ایران نیز توسط استکبار جهانی صورت گرفت که دقیقاً منجر به نقض برجام می شود.

فرمانده سپاه کوثر اظهار کرد: قرار بود با چرخش چرخ سانتریفیوژها چرخ زندگی و معیشت مردم نیز بچرخد؛ اما سانتیفیوژها خارج شدند و معیشت مردم نیز از هر روز بدتر و نافرجام تر از همیشه شد.

وی در پایان به دزدی بین المللی آمریکا به مبلغ 2 میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده ایران آن هم به عنوان غرامت اشاره کرد و گفت: برفرض که این مبلغ به عنوان غرامت از حساب بلوکه شده ایران اسلامی برداشت شده است؛ اما اگر این قانون بین المللی است و برای همه صدق می کند؛ پس غرامت 8 سال جنگ تحمیلی، 17 هزار شهدای ترور، 200 هزار شهید و 300 هزار جانباز را چه کسی خواهد داد.

سرهنگ راعی در پایان ضمن اینکه خواستار پیگیری شدید وزارت امور خارجه کشورمان در این امور شد؛ عدم اعتماد به دشمن را جهت گوش زد به مسئولین تذکر داد.

ارسال نظرات