مسئول بسیج سازندگی سپاه سیستان و بلوچستان

دراولین روز از هفته بسیج سازندگی 7گروه جهادی به مناطق محروم سیستان وبلوچستان اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اولین روز از هفته بسیج سازندگی ۷ گروه جهادی به 12 روستا در مناطق دور افتاده سیستان و بلوچستان اعزام شدند
کد خبر: ۸۶۶۷۵۴۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج در زاهدان افزود: همزمان با گرامی داشت هفته بسیج سازندگی تعداد  7 گروه جهادی در راستای ارائه حدمات عمرانی، بهداشتی،سازندگی،آموزشی به شهرستانهای ایرانشهر، دلگان، نیکشهر،هامون و قصر قند اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان با اشاره به اینکه این گروهها به مدت یک هفته به ارائه خدمات ضروری مردم این مناطق می‌پردازند، بیان کرد: اعضای گروههای جهادی در شهرستان دلگان با مرمت و بازسازی مدارس، ایجاد یک باب مدرسه 2 کلاسه و ساخت سرویس‌های بهداشتی به ارائه خدمات جهاد گرانه  می‌پردازند.

وی تصریح کرد: گروههای اعزام شده در شهرستان هامون، ایرانشهر ،نیکشهر، قصرقند به ارائه خدمات آموزشی،ساخت مدارس، بازسازی خانه محرومان، و ارائه آموزشهایی پیرامون اقتصاد مقاومتی، خانواده، چزشکی وسلامت می‌پردازند.

سرهنگ جعفری بیان کرد: یکی از برنامه‌های گروههای در سطح روستاها ساخت خانه‌های عالم است که در این خصوص اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی اظهار داشت : یکی دیگر از اهداف بسیج سازندگی در  زمینه محرومیت‌زدایی کمک به افراد بد سرپرست و بی‌سرپرست، مرمت خانه‌های ایتام و ساخت خانه‌های عالم است که توسط این نهاد درحال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی در راستای رفع محرومیت از کشور و اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های زیادی را در دستور کار دارد که در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرا می‌شود.
ارسال نظرات