خبرهای داغ:

سه منتخب مردم اهواز، حمیدبه، باوی و کارون مشخص شدند

فرماندار اهواز گفت: آقایان جواد کاظم نسب الباجی، علی ساری و همایون یوسفی به ترتیب حائز بیشترین تعداد آرای ماخوذه شده اند و به خانه ملت راه یافتند.
کد خبر: ۸۶۶۷۶۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، اسماعیل ارزانی بیرگانی ساعتی پیش به خبرنگاران اظهارداشت: با اتمام شمارش آرا در اهواز سه نماینده منتخب حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون مشخص شدند.

وی افزود: آقایان جواد کاظم نسب الباجی، علی ساری و همایون یوسفی به ترتیب حائز بیشترین تعداد آرای ماخوذه شده اند و به خانه ملت راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات اهواز گفت: با توجه به مشارکت خوب مردم در این حوزه انتخابیه تعداد 267هزار و 589 رای از واجدین شرایط اخذ و شمارش شد.

وی افزود: به این ترتیب جواد کاظم نسب الباجی  12 هزار و 198 رای را به خود اختصاص داد، علی ساری نیز 113هزار و 351 رای و همایون یوسفی با 112هزار و 888 رای کسب کردند.

به گفته فرماندار اهواز، سه نفر سوم به ترتیب آقایان سید شریف حسینی با 103هزار و 730 رای، شبیب جویجری با 93هزار و 36 رای و سید شکرخدا موسوی با 79هزار و 576 رای از رفتن به مجلس بازماندند.

به گزارش تسنیم، سه نفر راه یافته به مجلس دهم از حوزه انتخابیه اهواز،حمیدیه، کارون و باوی از لیست امید مورد حمایت اصلاحا طلبان و اعتدالگراها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها