امام جمعه کوهدشت:

افزایش ضریب هوشی دانش آموزان به کارگیری شیوه های جدید تعلیم و تربیت اسلامی را می طلبد

امام جمعه کوهدشت گفت: افزایش ضریب هوشی دانش آموزان به کارگیری شیوه های جدید تعلیم و تربیت اسلامی را می طلبد.
کد خبر: ۸۶۶۷۷۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام طهماسبی در دیدار با کارکنان سپاه کوهدشت که در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در سپاه برگزار شد، گفت: افزایش ضریب هوشی دانش آموزان به کارگیری شیوه های جدید تعلیم و تربیت اسلامی را در مدارس می طلبد.

وی با بیان اینکه جوانان نیروی محرکه انقلاب هستند، افزود: رسالت آموزش در راستای تحقق جامعه دینی رسالت سنگینی است؛ چرا که تحقق این مهم نیازمند تغییر تلقی افراد است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه در کار معلم و آموزگار پرورش و تربیت مقدم بر تعلیم است، بیان کرد: روح و جان متعلم و دانشجو از معلم تاثیر می پذیرد.

طهماسبی با بیان اینکه معلم صیغه مبالغه است یعنی همیشه مشغول تعلیم و تربیت است و حقایق را در ظرف وجود متعلم قرار می دهد، تصریح کرد: در فرآیند آموزش و پرورش باید خلاقیت محوری و قرآن محوری در اولویت مدارس قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاهدارای بنیادهای اعتقادی است و ریشه قرآنی آن در قرآن موجود است ، افزود: سپاه باید دشمنان را از طریق آمادگی خود بترساند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به خطر نفوذی ها برای انقلاب اسلامی گفت: ایدئولوژی سپاه در مقابله با خطر نفوذ بسیار حائز اهمیت است.

طهماسبی مبارزه مسلحانه علیه جریانات ضد انقلاب، اجرای عدالت، گسترش عدل و داد و حمایت از مستضعفین جهان را از وظایف سپاه عنوان کرد.


ارسال نظرات