مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، گفت: هفته عقیدتی سیاسی بهترین زمان برای بصیرت افزایی جامعه است.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۵۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، فراشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سالن جلسات ناحیه کیش ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و همچنین گرامی داشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه وبسیج گفت: قلم عالم فضیلتش از خون شهید بالاتر است و منظور از قلم ، جوهرقلمی است که علم را برای بصیرت افزایی و بیداری جامعه بشری به کتابت در می آورد. عالمی فضیلتش از شهید بالا تر است که علمش و عملش یکی باشد در مشکلات بصیر و همچنین در راستای کمک به خلق خدا گام بردارد. آیت الله مطهری عالمی بلند مرتبه که دقیقا مصداق کلام بالاست. ایشان فردی علیم بصیر و جهادگر بودند و شهادت نیز به فضائل ایشان اضافه گردید یادشان گرامی باد.

وی، اضافه کرد: پاسداران باید از نظر عقیدتی و سیاسی قوی باشند که با جدیت بتواند در مسیرهای مختلف بهترین عملکرد را داشته باشند و این روحیه وآمادگی باتفکرات زیبای اسلامی ایجاد می شود. و با این تفکر است که می توانیم افراد را به بالندگی ارزشمندی برسانیم.

وی اینگونه ادامه داد: برنامه هایی که در این هفته اجرا خواهیم کرد در حدود 32 برنامه می باشد از جمله مهمترین این برنامه ها در روز دوشنبه نشست هیئت منتظران موعود توسط حوزه خواهران و برادران با محوریت پایگاه های مقاومت در مسجد امام حسن (ع) برگزار خواهد شد و سخنران این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی ادیانی مسئول عقیدتی کل سپاه می باشد و همچنین روز پنجشنبه جلسه انس با قرآن درمسجد امام حسن (ع) با حضور دو تن از تازه مسلمانان کشورهای اروپایی که در ایران مشغول تحصیل درحوزه علمیه هستند. در طول این هفته برنامه هایی ازجمله مسابقات نقاشی ، خوش نویسی ، کتاب خوانی برگزار می گردد.

ارسال نظرات