رئیس بهزیستی خلخال:

شهرستان خلخال نیازمند سرای سالمندان است

در وضعیت فعلی نیاز است که شهرستان خلخال دارای خانه سالمندان باشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۵۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، دل انگیز مسروری در جلسه بررسی مشکلات سالمندان شهرستان خلخال با اشاره به وضعیت سالمندان در شهرستان خلخال گفت: در وضعیت فعلی نیاز است که شهرستان خلخال دارای خانه سالمندان باشد.

وی گفت: این مرکز نگهداری سالمندان در شهرستان خلخال تاکنون وجود نداشته و فرهنگ احترام وادب به بزرگسالان هنوز در شهرستان خلخال حاکم است.

مسروری افزود: با اینکه انتظار می رود خانواده ها در جهت احترام وتکریم به بزرگترها و نگهداری از پدران و مادران خود جدی باشند ولی بعضا مشکلاتی هم در بین خانواده ها پدیدار می شود که باید در این مورد ها حتما سرای سالمندان در شهرستان برنامه ریزی شود تا مادر و پدرهایی که به دور از خانه فرزندان خود هستند درآنجا نگهداری شوند.

مسروی گفت: ما راغب به وجوداین مرکز نیستیم ولی باید مثل گذشته فرهنگ احترام به پدر و مادر که گوهر های تجربه در جامعه حساب می شوند نهادینه شود و نسل نو باز مثل گذشته نگهداری از سالمندان رادر کنار خود قبول نمایند و با آن ها در سختی های روزگار بسازند واین همان است که روزی پدرها و مادرها به سختی کودکان را بزرگ و تربیت داده اند باید مراقب سالمندان جامعه بود.

ارسال نظرات