خبرهای داغ:
جانشین بسیج دانش‌آموزی کشور:

تلاش جهت رفع نقیصه تربیت اجتماعی دانش‌آموزان از سوی تشکلات بسیج

حبیب زاده پیرامون فعالیت‌های این تشکیلات جهت ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان گفت: تلاش ما براي رفع يك نقيصه در سطح مدارس و دانش‌آموزان است و آن نقيصه به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان باز می‌گردد.
کد خبر: ۸۶۶۷۹۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
پیرامون فعالیت‌های این تشکیلات جهت ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی میان دانش‌آموزان گفت: سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی بسیار گسترده‌تر از یک حوزه است كه ما بخواهيم در پاسخ فقط به اين حوزه اكتفا كنيم.
وی تأکید کرد: تلاش ما براي رفع يك نقيصه در سطح مدارس و دانش‌آموزان است و آن نقيصه به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان باز می‌گردد.

در آموزش و پرورش، پرورش تحت‌الشعاع آموزش قرار گرفته است
جانشین بسیج دانش‌آموزی کشور با تصریح اینکه وزارت آموزش و پرورش عمده توان خود را بر آموزش قرار داده است و پرورش تحت‌الشعاع آموزش قرار گرفته است، ادامه داد: ما تلاش داريم با ورود به حوزه‌هاي پرورشي، دانش‌آموزان خود را در طراز نظام اسلامي پرورش دهيم.

تلاش جهت تربیت دانش‌آموزان در طراز نظام اسلامی
حبیب‌زاده ادامه داد: در ذیل این اهداف و تلاش‌ها، طراز بودن با نظام اسلامي و سبك زندگي ايراني ـ اسلامي هم مستتر است که آموزش‌های آن به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.
وی در ادامه به نامگذاری‌ سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: يكي از اساسي‌ترين حوزه‌های سبك زندگي اسلامی همان حوزه مصرف است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری سال‌ها از سوی ایشان به این مسئله توجه ویژه کرد.

تلاش می‌کنیم تا فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در جامعه دانش‌آموزی گسترش دهیم
حبیب‌زاده افزود: از سال قبل تاکنون در قالب اقتصاد مقاومتي ما به دنبال اين هستيم كه فرهنگ استفاده از توليدات داخلي را در جامعه دانش‌آموزي گسترش دهيم و به تبع طبيعي است كه ما دانش‌آموزان را به سمت استفاده از كالاهاي ضروري و البته متناسب و در طراز فرهنگ اسلامي سوق دهيم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها