جعفری در گفتگو با «بسیج»:

آیا امریکا پول آب سنگین را خواهد داد؟!

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: از کجا معلوم این آب‌سنگین که به امریکا فروخته می‌شود آن‌ها پول آن را به ایران بدهند و این سوال مطرح می‌شود که آیا امریکایی‌ها به غیر دلار می‌خواهند این پول را بدهند؟
کد خبر: ۸۶۶۸۱۵۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به قیمت فروش آب‌سنگین اراک به امریکا بابیان اینکه به لحاظ تخصصی و جزئیات نمی‎دانم قیمت‌گذاری چگونه است، اظهار داشت: روشی که معمولا برای صرف و صلاح منافع مردم و دولت جمهوری اسلامی باید اعمال شود روش مزایده است؛ یعنی در این خصوص روش درست مزایده باید برگزار می‎شد تا بهترین قیمت ارائه شود.

جعفری بابیان اینکه با این روش‌های دولت خیلی موافق نیستم، بیان کرد: امریکا بدعهدی و قانون‏شکنی می‎کند؛ لذا چه دلیلی دارد به‌طرف معامله که در حال بدعهدی است جایزه دهیم؛ اگر طرف معامله ما غیر از طرف امریکایی‌ها باشد شاید به نفع ما باشد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: لذا ما باید ابزارهایی داشته باشیم که با این ابزارها منافع ملی ما حفظ شود و طرف مقابل بداند که اگر تعرض به منافع ایران داشته باشد حتما یک سری از انتظاراتی که دارد باید صرف‌نظر کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تاکید کرد: از کجا معلوم این آب‌سنگین که به امریکا فروخته می‌شود آن‌ها پول آن را به ایران بدهند و این سوال مطرح می‌شود که آیا امریکایی‌ها به غیر دلار می‌خواهند این پول را بدهند، یا به‌صورت سیستم دلاری است و باز دبه نکنند و آب‌سنگین را از ما بگیرند و بعد با بهانه های واهی می‌گویند ما نمی‌توانیم چراکه بانک‌هایمان اجازه نمی‌دهند.
ارسال نظرات