مقصودی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

فاصله سینمای ایران با سوژه های انقلابی و ارزشی

مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» گفت: متاسفانه سینمای ایران به گونه ای شده که با سوژه های انقلابی و ارزشی فاصله گرفته است و همین موضوع یکی از موارد نفوذ فرهنگی در کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۱۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ثریا» در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه اگر سینمای ایران به حال خود رها شود، زمینه ای برای نفوذ فرهنگی را مهیا می کند، گفت: متاسفانه سینمای ایران نسبت به سوژه های انقلابی و ارزشی بی توجه شده و از آن فاصله گرفته است و همین موضوع زمینه نفوذ فرهنگی را مهیا نموده است.

وی افزود: نفوذ فرهنگی یعنی پشت کردن به ارزش ها و معیارهای انقلابی و متاسفانه سینمای ایران به همین سمت در حال حرکت است.

تهیه کننده برنامه"ثریا" گفت:تا چند وقت گذشته بحث تشییع شهدای مدافع حرم بنا به دلایلی خبری نمی شد و به تازگی شاهد اطلاع رسانی در این زمینه هستیم و این موضوع، نشان دهنده مظلومیت شهدای مدافع حرم است و نیاز است که جامعه سینمایی کشور با قدم های استوارتری در این جهت وارد شود.

وی افزود:هنرمندان ما در ساخت مستند و فیلم های سینمایی و داستانی می توانند به موضوع شهدای مدافع حرم بپردازند و قطعا این اتفاق در آینده رخ خواهد داد، چرا که از سینمای فعلی نمی توانیم چنین انتظاری را داشته باشیم چرا که کمتر به این موضوعات می پردازند.

ارسال نظرات