یک کارشناس سیاسی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

مقصر دانستن دولت قبل در ماجرای غارت 2 میلیاردی فرافکنی است

حسام‌الدین حیدری گفت: تناقض‌گویی‌های مسئولان دولت تدبیر و امید نیز در مورد مسائل مختلف در تناقض باروحیه راست‌گویی است که این دولت ادعای آن را دارد.
کد خبر: ۸۶۶۸۴۴۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
حسام‌الدین حیدری کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر مقصر دانستن دولت قبل در ماجرای غارت 2میلیاردی اظهار داشت: باید توجه کرد که این اموال در دوران آقای روحانی توقیف‌شده است؛ دولتی که خیلی راحت سر میز مذاکره با امریکا نشست و بیان کرد که به دنبال تنش‌زدایی با کشورهاست، سیاست لبخند را پیش گرفتند و گفتند که با کدخدای دنیا مذاکره می‎کنیم و مشکلات را برطرف می‎کنیم.

حیدری در ادامه بابیان اینکه آقای روحانی در دوران پسابرجام به هیچ‌کدام از خواسته‎های خود نرسیده است، توضیح داد: امریکا و غربی‎ها به هیچ‌کدام از وعده‎های خود عمل‌نکرده‌اند، شرایط اقتصادی بهبود پیدا نکرده و مشکلات تجارت از بین نرفته و هیچ‌کدام از وعده‏‎های آقای روحانی نیز تاکنون محقق نشده است.

این کارشناس سیاسی در خصوص غارت دومیلیاردی اظهار داشت: توقیف اموال ایران توسط امریکا ضربه بزرگی به پیکره دولت آقای روحانی  وارد کرده، ازاین‌رو آقای روحانی با انداختن تقصیرات به گردن دولت قبل در حال فرافکنی و فرار به جلوست و می‌خواهد این تقصیر را از گردن خود ساقط کند.

حیدری در ادامه تاکید کرد: این اقدام امریکا نشان داد که قابل‌اعتماد نیست و تمام سیاست‎هایی نیز که آقای روحانی درباره تنش‌زدایی با امریکا پیش‌گرفته و باج‌هایی که به او داده بی‌اثر است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به شعار دولت راست‌گویان که این دولت برای خود به‌کاربرده است، خاطرنشان کرد: این شعار برای تخریب دولت‌های قبلی بوده است؛ تا این دولت حرف خود را به کرسی بنشاند؛ تناقض‌گویی‌های مسئولان دولت تدبیر و امید نیز در مورد مسائل مختلف در تناقض باروحیه راست‌گویی است که این دولت ادعای آن را دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار