خبرهای داغ:
خاطره ای از شهید مطهری؛

یك افتخار بیشتر ندارم، آن هم همین عمامه و عباست

خبرگزاری بسیج: مربی عقیدتی سیاسی سپاه امامت تبریز با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی و خاطره ای از زبان خود شهید مطهری(ره)، گفت: عمامه و عبا را افتخار شهید مطهری دانست.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

مرتضی رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یادآوری کرد: شهید مطهری در آئینی در شیراز از سوی مجری برنامه دعوت به سخنرانی شده و مجری، شهید مطهری را افتخار لباس روحانیت عنوان می کنند که با واکنش تند شهید مطهری روبرو می شود که این چه حرفی است، من در همه عمر یك افتخار بیشتر ندارم، آن هم همین عمامه و عباست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهید مطهری از استادان و معلمان کمیاب انقلاب اسلامی بودند، افزود: شخصیت علمی و فردی شهید مطهری، وی را متمایز کرده بود چراکه شهید مطهری در رساندن پیام اسلام ناب محمدی(ص) و نشر و تعلیم وتربیت اسلامی از هیچ تحقیق و مطالعه ای کوتاهی نکرده است.

رجبی با تاکید به اینکه تلاش های شهید مطهری موجب شده است معارف اسلامی و علوم اسلامی پیشرفت قابل توجهی داشته باشند، اظهار داشت: معلمی و استادی شهید مطهری همسو با اسلام ناب موجب شده است که شخصیت وی به عنوان الگو برای همه فعالان عرصه تعلیم وتربیت معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه آثار شهید مطهری(ره) تشکیل دهنده مبانی علمی واعتقادی انقلاب اسلامی است، گفت: اگر برای انتشار آثار شهید مطهری سرمایه گذاری شود، اثرات مثبت و پیشرفت آن را در جامعه اسلامی و تربیت فرزندان ایران اسلامی به راحتی لمس خواهیم کرد چراکه آثار وی عاری از هرگونه انحراف و شبهه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها