نماینده ولی فقیه در اردبیل:

سپاه صرفا یک مجموع نظامی نیست

امروز کشور در حساس‌ترین شرایط خود قرار گرفته و باید برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به طور چشمگیر توسعه یابد.
کد خبر: ۸۶۶۸۶۳۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله دکتر سید حسن عاملی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در جمع مسئولین سیاسی و پاسداران سپاه و مسئولین و معلمین اداره آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: معلمان نقش بسزایی در تربیت نیروهای فرهیخته و کاردان دارند که در این زمینه آینده کشور به وسیله همین دانش‌آموزانی که در مدارس توسط معلمان دلسوز تربیت می‌شوند تامین می‌گردد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی اتخاذ شود.

وی بیان کرد: معلمان رسالت بسیار خطیر و حساسی دارند که همه برای تربیت نیروهای کاردان دارند چرا که امروزه باید برای توسعه و پیشرفت گام‌های بسیار بزرگی در عرصه‌های علمی برداشته شود و نقش معلمان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

دکتر عاملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای والامقام معلم و دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان و معلمان باید با ادامه راه این شهدا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و فرهنگ ایثار و شهادت به طور اساسی در مدارس ترویج شود.

وی اظهار کرد: معلمان جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور دارند ولی متاسفانه خدمات‌دهی رفاه این قشر نسبت به سایر کارکنان دولت کم بوده و باید مسئولان ارشد کشور عدالت و توازن را در آموزش و پرورش نیز رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد: برای پویایی و توسعه جامعه باید برنامه‌های تربیتی و فرهنگی توسط دستگاه‌های مربوطه ارتقاء یابد و نیاز است تا در این زمینه سپاه حضرت عباس(ع)و بسیجیان و نیروهای عقیدتی سیاسی اقدامات بسیار اساسی انجام دهند.

دکتر سید حسن عاملی تصریح کرد: امروز کشور در حساس‌ترین شرایط خود قرار گرفته و باید برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به طور چشمگیر توسعه یابد چرا که حرکت‌های فرهنگی تاثیرگذار در جامعه می‌توان بسیار مفید واقع شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل فقر و تبعیض اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: باید نگاه به اقشار مختلف مردم به صورت عدالت بوده تا شاهد توسعه و پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران توانسته در حساس‌ترین شرایط معضلات حل نشده جامعه را برطرف کند، افزود: روز به روز بر اقتدار و عظمت سپاه پاسداران اضافه می‌شود و ما به میمنت داشتن چنین نیروهای قدرتمندی به جایگاه بسیار والایی در عرصه‌های بین‌المللی دست یافته‌ایم.

آیت‌الله عاملی در پایان سخنان خود بیان کرد: سپاه پاسداران یک سرمایه بسیار عظیم برای ملت ایران بوده و ما باید همواره قدردان این نیروهای دلسوز باشیم چرا که امنیت و اقتدار کشورمان در سایه تلاش شبانه‌روزی سپاه پاسداران است.


ارسال نظرات