سلیمی:

اصلاح‌طلبان با حضور در انتخابات دروغ بزرگ تقلب ۸۸ را آشکار کردند

نماینده مردم محلات در مجلس با تأکید بر اینکه بسیاری از کاندیداهایی که به‌عنوان مستقل وارد مجلس دهم شده‌اند، در گذشته سبقه خاص سیاسی داشته‌اند، گفت: نمایندگان مستقل هستند که تعیین‌کننده جهت‌گیری کلیه مجلس آتی خواهند بود.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۷۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیجحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی  در تحلیل خود از نتایج مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلاح‌طلبان با حضور در انتخابات دروغ بزرگ تقلب ۸۸ را آشکار کردند.

وی در بیان وضعیت مجلس دهم هم گفت: در مجلس دهم نمایندگان مستقل هستند که تعیین‌کننده جهت‌گیری کلی مجلس آتی خواهند بود.

سلیمی با تأکید بر اینکه بسیاری از کاندیداهایی که به‌عنوان مستقل وارد مجلس دهم شده‌اند، در گذشته سبقه اصولگرایانه و یا اصلاح‌طلبانه داشته‌اند، گفت: دست‌کم 20 نفر از 55 نماینده مستقل مجلس دهم، تابلودار بوده و گرایش سیاسی در گذشته داشته‌اند.

وی افزود: 30 نفر از نمایندگان راه‌یافته در مجلس آینده، گرایش سیاسی خود را هنوز شفاف نکرده‌اند و باید منتظر آغاز به کار مجلس دهم باشیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: در مجلس آینده دو فراکسیون اصلی خواهیم داشت که یکی اصولگرا و دیگری اصلاح‌طلب است؛ هرچند ممکن است با عناوین دیگری تشکیل شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با ذکر این نکته که نمایندگان مستقل در دو فراکسیون عمده مجلس هضم خواهند شد، گفت: برای تعیین رئیس مجلس نیز باید صبر کرد و دید که فعل‌وانفعالات تا روز انتخابات رئیس مجلس دهم چگونه است؛ هرچند تا امروز آرای آقای لاریجانی طبق برآوردها اندکی از آقای عارف بیش‌تر است.

 
ارسال نظرات