امام جمعه موقت اهواز گفت: شهید مطهری مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی است و باید دین و ایمان خود را با خواندن کتاب‌های ایشان تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۹۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان: آیت‌الله محسن حیدری بعدازظهر امروز در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: امام خمینی(ره) درباره این شهید بزرگوار فرمودند، «او خلاصه زندگی من است»، بنابراین باید از آثار ارزشمند شهیدی که چنین جایگاهی دارد، به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود:  صفات و شخصیت امام خمینی(ره) در شهید مطهری تجلی یافته است و اگر چه این شهید بزرگوار عمر کوتاهی داشت اما سراسر زندگی او توأم با ایمان، خلوص نیت، حرکت در مسیر اسلام واقعی، بصیرت، جهاد علمی و تلاش برای اصلاح جامعه بود و باید از همه بخش‌های زندگی این شخصیت ممتاز درس گرفت.

 

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: شهید مطهری اکثر اوقات مشغول نوشتن کتاب بودند. کتب این شهید عزیز مبنای فکری نظام جمهوی اسلامی است بنابراین دین و ایمان خود را با خواندن این کتاب‌ها تقویت کنیم، چراکه این شهید از نظر تربیتی یک انسان کامل و فوق‌العاده بود.

حیدری در پایان یادآور شد: شهید مرتضی مطهری یک مربی منحصر به فرد بود، رفتار و عمل او توأمان باشد، بنابراین باید ضمن درس آموختن از ابعاد مختلف زندگی این معلم، این درس‌ها را در زندگی خویش به کار ببندیم.

ارسال نظرات