فرمانده سپاه فارسان :

شهید مطهری تبیین کننده راه اصیل انقلاب اسلامی

سرهنگ پاسدار لهراسب سلیمانی گفت: معلمی میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه فارسان در رابطه با بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت روز معلم، گفت: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید مطهری، بزرگ مردی که نام او نماد مجاهدت بی وقفه در عرصه تعلیم و تربیت است گرامی باد.

وی، افزود: مسلماً معلمی، میراث گرانقدر انبیاست و پاسداشت مقام با فضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده اند فریضه ای متعالی است و به یقین یکی از افرادی که تبیین کننده راه اصیل انقلاب اسلامی است شهید مطهری می باشد .

سرهنگ پاسدار لهراسب سلیمانی با اشاره به برگزاری بیش از 100برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سطح شهرستان فارسان، گفت:‌ برگزاری بیش از 50 نشست بصیرتی و نهضت روشنگری در پایگاه های مقاومت بسیج و حلقه های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، فضاسازی در سطح شهرستان بخشی از برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در فارسان می باشد.

وی، افزود: دعوت از اساتید و سخنرانان مجرب برای سخنرانی در خصوص هفته عقیدتی سیاسی، نواختن زنگ سپاس در یکی از مدارس نمونه شهر فارسان، دیدار با معلم جانباز ابراهیم خانی، دیدار مسئولین و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان و تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فارسان و دیدار فرمانده و کارکنان این ناحیه با امام جمعه محترم شهرستان و همایش پیاده روی کارکنان سپاه فارسان از دیگر برنامه هایی هستند که به مناسبت فرا رسیدن این هفته در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات