فرماندار مشگین‌شهر:

جامعه با افزایش مهارت‌های زندگی و رعایت الگوی مصرف قابل کنترل است

افزایش مهارت های زندگی در مدارس باید مورد توجه ویژه فرهنگیان قرار گیرد چرا که مشکلات کشور با افزایش مهارت های زندگی و رعایت الگوی مصرف در جامعه قابل کنترل است.
کد خبر: ۸۶۶۹۶۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مراسم باشکوهی با حضور جمعی از فرهنگیان شهرستان مشگین‌شهر در محل تالار مجموعه گردشگری پل معلق برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: در این شهرستان بالغ بر 3 هزار همکار فرهنگی مشغول فعالیت هستند و برای نزدیک به 30 هزار دانش آموز در مقاطعمختلف تحصیلی ارائه خدمات می‌کنند و در کنار آن بالغ بر 5 هزار همکار فرهنگی بازنشسته در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: معملمان از جمله اقشاری هستند که با احساس دل در خدمت جامعه هستند و اصلاح وضعیت جامعه به دست این قشر از جامعه تحقق می‌یابد چرا که این معلمان هستند که آینده سازان این کشور را تعلیم و تربیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: افزایش مهارت های زندگی در مدارس باید مورد توجه ویژه فرهنگیان قرار گیرد چرا که مشکلات کشور با افزایش مهارت های زندگی و رعایت الگوی مصرف در جامعه قابل کنترل است.

امامی در ادامه سخنان خود به تشریح عملکرد دولت پرداخت.

عبدالهی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: هر چقدر در آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود کشور به بهترین روش ممکن مدیریت می‌شود اما نباید آن را هزینه دانست چرا که سرمایه گذاری بلند مدت است که آثار ان در آینده کشور قابل مشاهده خواهد بود.

در این مراسم برنامه های مختلف و متنوعی برگزار شد و در پایان از فرهنگیان نمونه شهرستان تجلیل به عمل امد.











ارسال نظرات