مدير عامل شركت گاز استان زنجان:

بهره مندی99 درصد جمعيت شهري استان زنجان از گاز

99 درصد جمعيت شهري استان زنجان از گاز بهره مند هستند.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۶۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير عامل شركت گاز استان زنجان با اشاره به اينكه حدود 99 درصد جمعيت شهري استان بهره مند از گاز هستند گفت: با گازرساني شهر زرين رود در سال 94، تعداد شهرهاي گازرساني شده استان به 20 شهر رسيده است و شهر نور بهار تنها شهر باقي مانده است كه در دست اقدام مي‌باشد.

سيد سعيد عسگريان به رسالت اصلي شركت گاز استان زنجان كه تامين گاز طبيعي پايدار و ايمن و مطمئن در تمام ايام سال براي تمام مصرف كنندگان ميباشد اشاره كرد و افزود: با 208 هزار و 67 مشترك جديد در سال 94، اين شركت عرضه گاز به 20 استان و 320 روستا را به عهده دارد كه توسط 14 اداره گاز رساني به مردم اراِِئه مي گردد.

وي اظهار داشت: در سال 94، 2 هزار و 27 ميليون متر مكعب گاز عرضه شده كه 915 ميليون متر مكعب معادل 45درصد در بخش خانگي و تجاري، 529 ميليون متر مكعب معادل 26 درصد در بخش صنايع،446 ميليون متر مكعب معادل 22 درصد در بخش نيروگاهها و 137 ميليون متر مكعب معادل 7 درصد در بخش CNG و حمل ونقل ميباشد.

در ادامه نيز سرپرست امور بهره برداري ضمن اشاره به ارائه خدمات اين واحد گفت: واحد بهره برداري علاوه بر بحث اشتراك پذيري ،بحث رسيدگي به درخواست هاي متقاضيان، گازرساني به مناطق توسعه جديد شهري و حفرات خالي ،بحث خدمات پس از فروش، تعمير و نگهداري شبكه هاي گازرساني و ايستگاههاي تقليل فشار گاز مي باشد.

موسي احمدلو در ادامه در مورد شرايط گاز رساني روستاها افزود: با بهره برداري از 52 روستا در سال 94 تعداد روستاهاي بهره مند از گاز استان به 320 روستا رسيده كه 62 درصد جمعيت روستايي تحت پوشش خدمات گازرساني قرار گرفته است . وي با بيان اينكه امور بهره برداري شركت گاز استان ضمن آمادگي كامل جهت بهره برداري از شبكه هاي گازرساني استان اظهار داشت: در سال 95 با افزايش ضريب بهره مندي استان از خدمات گازرسانی، بیشتر فعالیتهای خود را در خصوص ارائه خدمات مطلوب و با كيفيت به مشتركين گاز و ارتقاء كيفيت نگهداري و بهره برداري از تاسيسات گازرساني با استفاده از سيستم نرم افزاري و تكنولوژي جديدتر معطوف خواهد كرد.

ارسال نظرات