همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در سپاه ناحیه ابهر

همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه ابهر با حضور مسول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، هفته معلم و روز جهانی کار و کارگر، همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه ابهر با حضور حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، بسیجیان ،معلمان، کارگران و مسئولین ادارات شهرستان ابهر در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این همایش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور با تبریک هفته معلم، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز کارو کارگر گفت: قدرت مبانی فکری انقلاب اسلامی تفکر مادی گرایانه در دنیا را باطل کرد.

حجت الاسلام تویسرکانی با تشریح عرصه های مبانی فکری انقلاب اسلامی افزود: ما در عرصه مبانی فکری نظام اسلامی قدرت زیادی داریم، یکی از عرصه های مبانی فکری کتاب های شهید مطهری است، ما بوسیله کتاب های شهید مطهری قدرت پیدا میکنیم تا مبانی فکری نظام اسلامی را کامل کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آثار و کتب شهید مطهری تصریح کرد: شهید مطهری نگاه انسان به آزادی را چقدر خوب معرفی میکند ،خلافت الهی ،کرامت انسانی ،لذا شهید مطهری از مبنای نظام فکری اسلامی هم خوب معرفیمی نماید و هم خوب دفاع کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به جریانات منحرف فکری در دنیا افزود: در حال حاضر جریان سکولار که جریان ضد انقلابی است در دانشگاه هاو جریان شیرازی در شیعه بر پایه احساس و هیجان بر علیه تفکر ناب اسلامی تحریک میکنند و هرکسی انقلاب اسلامی را دوست دارد باید وارد عمل شود، لذا در این زمینه افکار آیه ا.. مصباح یزدی و جوادی آملی به لحاظ مبانی فکری نزدیک به شهید مطهری است .

وی در ادامه با اشاره به خطر نفوذ جریان های فکری در دانشگاه و حوزه علمیه عنوان نمود: خطر غیر انقلابی شدن حوزه ها و دانشگاه ها وجود دارد، دانشگاه با افکار سکولار و حوزه با اندیشه حجتیه لذا ما باید هم در عرصه مبانی فکری و عملکردی قدرتمند باشیم.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج سازندگی در عرصه های اقتصادمقاومتی در چند سال اخیر واقعا خوب کار کرده ،اقتصاد مقاومتی را باید به عنوان ناجی معرفی کنیم نه اینکه طرز فکرمان این باشد فلان آقا را به کشور بیاوریم، با این طرز فکر مشکل حل نمیشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با معرفی الگو و شاخص مبنای فکری نظام انقلاب اسلامی و عملکردی خاطر نشان کرد: شاخص مبنای فکری نظام اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شاخص عملکردی اقتصاد مقاومتی است، لذا با این دو شاخص ما میتوانیم به مسئولان و دستگاه های کشور نمره بدهیم.

گفتنی است، پخش کلیپ عملکردی از نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، اجرای گروه تواشیح طه و تجلیل ازمدیران موفق عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج، مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه ابهر، اعضای فرهنگ یاران معاونت روابط عمومی و تبلیغات، فعالان قرآنی از جمله برنامه های این همایش بود.

ارسال نظرات