مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ساخت 8 باب مدرسه به دست جهادگران بسیج سازندگی در سال گذشته

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان اط ساخت 8 واحد آموزشی توسط جهادگران بسیجی در سال گذشته خبر داد. .
کد خبر: ۸۶۷۰۰۷۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیح، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری با بیان این مطلب  که تعداد 8واحد آموزشی با همت واراده بالای جهادگران بسیجی در سال گذشته ساخته شده استدر گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج  افزود: همچنین با همت این خدمت گزاران بی ادعا  در سطح استان  137 مدرسه نیزبهسازی و مرمت و رنگ آمیزی شده است.
 وی تصریح کرد: هدایت پزشکان، ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان توسط گروه های جهادی انجام می شود.

 وی با بیان اینکه سال گذشته 403 بیمار در قالب گروه های جهادی ویزیت رایگان شده اند، اظهار داشت : در سال جاری ویزیت رایگان با همت جهادگران گروه های جهادی به منظور ارائه خدمات بهتر بهداشتی وپزشکی به مردم نیازمند مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان از افزایش 40 درصدی فعالیت های گروه های جهادی در سال جاری خبر داد و بیان داشت: 18 گروه دیگر از جمله ورزشکاران و حقوقدانان را جهت ارائه خدمات بیشتر ورزشی و مشاوره ای وحقوقی وارد این گروه های جهادی خواهیم کرد.

 جعفری از ساخت کامل 8 باب مدرسه به دست جهادگران بسیج سازندگی در سال گذشته خبر داد و گفت: این مدارس 25 روز تا یک ماه، نصف قیمت و در دورترین و ناامن ترین نقاط  استان ساخته شده است. 

 وی افزود: اگر خیرین در بحث مسائل جهادی به کمک بیایند بسیج سازندگی ده برابر آورده آنان کمک خواهد کرد.

 مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: سال گذشته در استان تعداد 137 مدرسه مورد بهسازی و مرمت و رنگ آمیزی قرار گرفت.

 جعفری گفت: همچنین تعداد 5 هزار و 500 اردو به تعداد 5 هزار و 500 دانش آموز در یک دوره 10 روز با همکاری سازمان نوسازی در سطح مدارس در عرصه های مختلف فعالیت داشته اند
ارسال نظرات