شهبازی: نوروزی فردی انقلابی و دارای روحیه جهادی است

مدیرمسئول پایگاه خبری پرند پرس بابیان اینکه حجت‌الاسلام حسن نوروزی فردی انقلابی و دارای روحیه جهادی است، گفت: مدیران منطقه باید برای حل مشکلات، روحیه جهادی را از وی الگو بگیرند.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۷۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
مهرداد شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه ملت ایران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی فردی مومن و انقلابی است که 10 سال از بهترین سال‌های زندگی‌اش را برای حفظ ارزش‌های انقلاب در زندان‌های رژیم بعثی سپری کرده است.
شهبازی: نوروزی فردی انقلابی و دارای روحیه جهادی است
وی افزود: انتخاب وی به‌عنوان منتخب مردم در این دوره از انتخابات نشان داد که مردم بصیر و آگاه نسبت به مسائل و اهمیت موضع‌گیری‌های انقلاب در عصر امروز حساس هستند.
 این روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی بابیان اینکه رفع و حل مشکلات فراوان و پشت گوش انداخته شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم و پرند نیازمند روحیه جهادی است، تصریح کرد: حجت‌الاسلام حسن نوروزی فردی انقلابی و دارای روحیه جهادی است و مدیران منطقه باید برای حل مشکلات، روحیه جهادی را از وی الگو بگیرند.
شهبازی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی تلاش و کوشش مضاعف و عالمانه و بدون توقع و چشمداشت شخصی، چیزی که امروز جامعه ما و به‌ویژه منطقه ما به آن بیش از هر زمان دیگری احتیاج دارد.
مدیرمسئول پایگاه خبری پرند پرس افزود: در این منطقه، انبوه مشکلات و مسائل متراکم فقط بااراده آهنین و تلاش خستگی‌ناپذیر و بدون توقع و چشمداشت مالی و غیرمالی قابل‌حل شدن است.
وی ادامه داد: آفتی که امروز دامن جامعه را گرفته این است که مسئولیت‌ها فرصتی شد‌ه‌اند برای برخوردی از امتیازات و رانت و مدیریت به معنای واقعی کلمه جریان ندارد.

این روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است می‌طلبد که اقتصاد مقاومتی به‌صورت محلی و منطقه‌ای در پیوند باسیاست‌های کلان دنبال شود.
شهبازی در پایان خطاب به حجت‌الاسلام حسن نورزی، منتخب مردم شهرستان‌های بهارستان، رباط‌کریم و پرند در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم منطقه ما باوجود پناسیل‌های زیادی که دارد و موقعیت ممتاز نزدیکی به مرکز، با تلاش شما و روحیه جهادیتان از حجم مشکلات آن روز به روز کاسته شود؛ که البته این جز با اعتماد به مردم و جوانان و استعدادهای متعدد و متنوع منطقه قابل حصول نیست.

ارسال نظرات