خبرهای داغ:

اشتغال زایی و کار آفرینی به ۸۵نفر از بسیجیان در هندیجان

جانشین ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان گفت:در راستای اشتغال زایی و کار آفرینی به ۸۵نفر از بسیجیان متقاضی شهرستان هندیجان در کل با اعتبارمبلغ بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان با کارمزد ۴درصدی وام پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
محمد صالح جمالی  سه شنبه ظهر در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:حدود ۲۱طرح عمرانی با مدیریت بسیج سازندگی  هندیجان شامل احداث پل روستایی ،تعمیر و بازسازی مساجد روستایی ،ساخت خانم عالم و خانه محروم و سرویس های بهداشتی در مساجد روستاها و طرح بیابان زدایی با اعتبار مبلغ ۲۰۰میلیون تومان هزینه شده است.
وی افزود: در طرح هجرت ۱۰مورد شامل زیبا سازی فضای مدارس و باز سازی مساجد و مزار شهدا با مشارکت اداره بهزیستی هندیجان انجام شده است.
 وی بابیان احداث سرویس بهداشتی در مناطق محروم روستایی گفت:سرویس بهداشتی به طول ۱۸متر مربع در روستای طلاگه از توابع شهرستان هندیجان به مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰هزار تومان احداث شده است. 
جمالی جانشین ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هندیجان عنوان کرد:در سال ۹۵در طرح محرومیت زدایی با مشارکت اداره کمیته امداد امام خمینی ره هندیجان ۱۵خانه محروم احداث  و مسجد روستای جبر آباد و سرویس های بهداشتی مسجد قدیمی بازار هندیجان با اعتبار مبلغ ۲۰میلیون تومان باز سازی می شود.
وی با اشاره به اهداف اجرای طرح های محرومیت زدایی در هندیجان بیان کرد:بسیج سازندگی طبق فرمایشات رهبری گام های تأثیر گذاری در کار های عمرانی و توسعه اقتصادی انجام داده که از اهداف مهم فراهم شدن امکانات رفاهی و خدمات رسانی مناسب و رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها