خبرهای داغ:
حجت الاسلام مرادی در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی:

رواج 8 هزار شبهه اعتقادی به‌صورت پیامک در جامعه

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: تاکنون 8 هزار شبهه از طریق پیامک در مورد مسائل اعتقادی، دینی و قرآنی در جامعه رواج پیدا کرده است که نیاز به توجه جدی از سوی مسئولان و متولیان فرهنگی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۴۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی به‌مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت مرتضی مطهری در جمع مربیان عقیدتی، صالحین و بسیجیان ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: برای رفع شبهه باید با زبان جوانان مسائل مختلف دینی و عقیدتی را تحلیل و مورد بررسی قرار داد تا در دام القائات دشمنان داخلی و خارجی قرار نگیرند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون 130 بار نفوذ را مطرح و گوشزد کرده‌اند، افزود: مسئولان فرهنگی باید در مورد خطر نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه به کشورمان بیش از گذشته هوشیار و زمینه را برای جلوگیری از معضلات ناشی از این پدیده در اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان بازگو کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز تصریح کرد: مهم‌ترین عامل جلوگیری از نفوذ و فرهنگ بیگانه در کشور رسانه ملی است و باید برنامه‌های ارائه‌ شده از محتوا و غنای فرهنگی و اسلامی برخوردار باشد تا جامعه به‌سوی رسانه‌های بیگانه تمایل پیدا نکند.

مرادی درباره شخصیت و جایگاه شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران متفکری را از دست‌ داده که بی‌تعارف جایگزینی برای وی مشاهده نشده که ضایعه‌ای اسف‌بار برای فرهنگ اعتقادی و عقیدتی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله مطهری در بعد فرهنگی، اعتقادی، هدایت‌گری، بصیرت‌افزایی سرآمد بوده است و باید راه و روش این متفکر دینی و اسلامی را سرلوحه تمام برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، اخلاقی و اجتماعی قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها