دهقان‌نسب در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

کمبود بودجه تلویزیون و بی کاری هنرمندان

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:هر وقت که صحبت از بودجه می‌شود، می‌گویند که بودجه تلویزیون کم است؛پر واضح است که اگر بودجه تلویزیون کم باشد، میزان تولیدات نیز کم می‌شود و در این صورت بازیگران ما نیز کم کار و یا بیکار می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۷۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
حبیب دهقان نسب بازیگر سریال "شب واقعه"  در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل بیکاری بازیگران سینما و تلویزیون گفت: مسئله بیکاری بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون به معضلی بزرگ در کشور تبدیل شده است، به طوری که این روزها اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌های کشور مملو از گلایه‌های بازیگران ایرانی نسبت به بیکاری است که باید راه حلی برای آن اندیشیده شود.

وی با اشاره به علل بیکاری بازیگران افزود:متاسفانه برخی کارگردانان و تهیه‌کنندگان کشور با فروش نقش های فیلم به اقوام، دوستان و آشنایان خود باعث شدند که تعداد زیادی از بازیگران بیکار شوند.

 دهقان نسبت خاطر نشان کرد: هر وقت که صحبت از بودجه می‌شود، می‌گویند که بودجه تلویزیون کم است؛پر واضح است که اگر بودجه تلویزیون کم باشد، میزان تولیدات نیز کم می‌شود و در این صورت بازیگران ما نیز کم کار و یا بیکار می‌شوند.

بازیگر فیلم"حقیقت گمشده"  با اشاره به راه هکار حل معضل بیکاری بازیگران ابراز داشت: رونق تولیدات تلویزیونی موجب بهبود وضعیت کار بازیگران می شود و بدین معنی که ما باید در گام اول از تولیدات تکراری پرهیز کنیم و فیلم‌ها و سریال‌ها را به سمت تنوع بکشانیم؛ به گونه ای که نباید نویسندگان را به نوشتن فیلمنامه‌های تکراری و بازیگران را به بازی در نقش‌های تکراری و کم تنوع عادت دهیم.

ارسال نظرات