حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در گفتگو با«بسیج» خواستار شد

لزوم جلوگیری از تبلیغات گسترده سفر به کشورهای مروج فسق و فجور

عضو هیات امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی گفت: مسئولان باید از تبلیغات مسافرت به مکان هایی که حالت و خصوصیات عیاشی و فساد را دارند جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۹۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی عضو هیات امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: مسئولان فرهنگی کشور باید هشدار و تذکر مقام معظم رهبری درباره جلوگیری و ممنوعیت از تبلیغات سفر به کشور های بی بندو بار و فسق و فجور همچون ترکیه را جدی بگیرند.

وی افزود: در روایات هم آمده است " الناس بامرائهم اشبه من آبائهم" : مردم به حاکمانشان شبیه ترند تا به پدرانشان ، وقتی مسئولی تفریحات خود را در این کشورها می گذارند قطعاً جهت گیری هم عوض می شود، همه می دانیم که این گونه مسافرت ها برای آب وهوا عوض کردن نیست بلکه شکل دیگری از عیاشی است.

عضو هیات امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی اظهار داشت: مکان های بسیار زیادی برای گردشگری و تفریحات سالم مخصوصاً در کشور خودمان وجود دارد اما متأسفانه وقتی جهت گیری برخی مسئولان فرهنگی به سمت اشرافی گری است واضح است که مسئولیت ها هم به همان سمت می رود.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی با اشاره به لزوم جلوگیری از تبلیغات گسترده سفر به کشورهای مروج فسق و فجور اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید برای تبلیغات مسافرت به اینگونه کشورها ممنوعیت ایجاد کنند اما این بدان معنا نیست که جلوی تفریحات و شادی مردم گرفته شود بلکه کاملا مشخص است این ممنوعیت ها باید در مورد مکان هایی که حالت و خصوصیات عیاشی و فساد دارد اعمال شود.

ارسال نظرات