خبرهای داغ:
رجبی:

مسئولان اجرایی برای تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاومتی شعار ندهند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب کاهش تنش‌ و تکانه‌‌های اقتصادی می‌شود، گفت: مسئولان اجرایی برای تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاومتی شعار ندهند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۲۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالکریم رجبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت در اجرای ارکان اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی، مقاوم شدن در برابر تهدیدات خارجی، تحریم‌ها و راهکار مقابله با بحران‌های اقتصادی است که در اجرای آن باید این اصل کلی مدنظر مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی برای تحقق شاخص‌های اقتصاد مقاومتی شعار ندهند، افزود:اگر قرار است اقتصاد ما درون‌زا باشد و از پتانسیل و توانمندی‌های درونی کشور بهره‌برداری کنیم، می بایست اقدامات عملی در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با حرف و شعار محقق نخواهد شد، اظهارداشت: به همین دلیل باید تمامی امکانات دستگاه‌ها، دولت و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی در تحقق این سیاست‌ها معنا بسیج شود تا اقتصاد مقاومتی به‌ معنی واقعی تحقق یابد.

رجبی در پایان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را موجب کاهش تنش‌ و تکانه‌‌های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی کشور را از تنش‌های اقتصادی بیرونی دور می‌کند و یا حتی‌الامکان تأثیر کمتری بر اقتصاد کشور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها