امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان سپاه و بسیج:

بسیج سازندگی باید سازنده اعتقادی و فرهنگی باشد

حجت الاسلام حسینی در دیدار با بسیجیان:بسیج سازندگی باید نه تنها در سازندگی فیزیکی و مادی فعال باشد بلکه باید سازنده اعتقادی و فرهنگی باشد و خنثی کننده نقش تخریبی دشمن باشد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت هفته عقیدتی و هفته بسیج سازندگی فرمانده ناحیه به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه؛ با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ ابراهیمی فرمانده ناحیه و حجت الاسلام تقدسی مسئول دفتر نمایندگی در خصوص وظایف بسیج سازندگی و شرح فعالیت های انجام گرفته در سال 94 گزارشی را ارائه نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبزرگداشت مقام معلم و همچنین تشکر از زحمات فرماندهان و مسئولان سپاه ناحیه ابرکوه و بسیجیان ولایتمدار و همیشه در صحنه به اهمیت و ارزش فعالیت های بسیج اشاره کرد و افزود بسیج تمام توان مادی و معنوی کشور را به رخ دشمن می کشد و اینطور نیست که فقط اقتدار نظامی را نشان دهد.

حسینی گفت بسیج باید به عنوان مجموعه ای فعال و پویا درعرصه های فرهنگی، علمی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی دشمن را زمین گیر کند چراکه بسیج یک جریان مبنادار و هدفدار است و سپاه بنیاناً معنوی و انقلابی است و نمیتوان سپاه را با هیچ نهادی مقایسه کرد.

وی ادامه داد بسیج سازندگی هدفی جز در راستای بسیج مستضعفین ندارد و ارزش آن بخاطر هدف بزرگ و متعالی است که دنبال می کند.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت بسیج سازندگی باید نه تنها در سازندگی فیزیکی و مادی فعال باشد بلکه باید سازنده اعتقادی و فرهنگی باشد و خنثی کننده نقش تخریبی دشمن باشد.

در پایان یکی از بسیجیان جهادگر به بیان دیدگاه ها و مسائل مربوط به بسیج سازندگی و اردوهای جهادی پرداخت.


ارسال نظرات