خبرهای داغ:

برجام مقدس است هر کس تشکیک کرد با صهیونیست‌هاست!

سخنگوی دولت تشکیک کنندگان در برجام را در خط آمریکا و اسرائیل توصیف کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:

محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: دولت توانست با مذاکرات سخت و حساس تحریم‌ها را از اقتصاد ایران حذف کند، اما برخی می‌گویند «کو محصول برجام؟» با همین صراحت عده‌ای مطالبه یا نفی می‌کنند. بگذریم که عده‌ای از ابتدا با مذاکرات و اجرای برجام مخالف بودند و با بدبینی می‌گفتند امکان دستیابی به توافق ممکن نیست، اما این دولت توانست. آنها پس از حصول توافق مورد به مورد در برجام تشکیک کردند.

نوبخت گفت: قصد تخریب و توهین به کسانی که در برجام ایجاد تشکیک می‌کنند را ندارم، اما این افراد در همان صفی قرار گرفتند که تندروهای آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و با همان نگاه به برجام نگاه می‌کنند.

این اظهارات عجیب و از سر سهل‌اندیشی در حالی است که پیش از این رئیس بانک مرکزی تصریح کرد دستاورد ایران از اجرای تعهدات برجام تقریباً هیچ بوده است. قبل از وی علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی چندین بار از دبه‌کردن آمریکا در اجرای برجام و لغو نشدن تحریم‌ها گلایه کرده که با حمله تند رئیس‌جمهور مواجه شد. پس از وی نیز ظریف از سنگ‌اندازی آمریکایی‌ها نکوهش کرده و گفت: 30 ماه مذاکره نکردیم که بایک سند توخالی مواجه باشیم.

این قبیل اظهارات که از وزیر صنعت و برخی معاونین وزارت خارجه نیز شنیده شده رو به تزاید است و لابد با استدلال آسان آقای نوبخت باید همه این مقامات را همسو با اسرائیل توصیف کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها