»، به همت کانون فیلم و عکس گلستان جهاددانشگاهی:

اکران «ایستاده در غبار» در زنجان

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، به همت کانون فیلم و عکس گلستان جهاددانشگاهی در سالن غدیر دانشگاه زنجان اکران شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۱۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، به همت کانون فیلم و عکس گلستان جهاددانشگاهی در سالن غدیر دانشگاه زنجان اکران شد.

گفتنی است، کانون فیلم و عکس گلستان جهاددانشگاهی اقدام به اکران فیلم «ایستاده در غبار» با حضور هادی حجازی‌فر بازیگر نقش اول فیلم و دیگر عوامل ساخت آن کرده است.

«ایستاده در غبار» عنوان اولین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است و از معدود فیلم‌های دفاع‌مقدس سال 94 است که برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جایزه ویژه هیئت داوران بخش نگاه نو این جشنواره را از آن خود کرد.

این فیلم به لحاظ ساختار یکی از متفاوت‌ترین تولیدات سینمای ایران است چراکه در این فیلم از صدای بسیاری از شهیدان که از زمان جنگ به جا مانده، استفاده شده است.

فیلم «ایستاده در غبار» زندگی احمد متوسلیان یکی از شخصیت‌های اثر بخش در دوران هشت سال دفاع مقدس را بیان می‌کند. از زمان کودکی تا زمان گم شدن در غبار، غباری مبهم در سال61؛ او پس از اعزام به لبنان دیگر به وطن بازنگشت و بی‌گمان به شهادت رسیده است.

در انتهای فیلم مادرش مانند تمام مادرانی که فرزندشان از جنگ باز نگشته هنوز چشم انتظار است!

ارسال نظرات