حجت الاسلام گندمی در یادواره شهدا در مهریز:

شهدای ما پای شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی شهید شدند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير يزد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري در اقدام و عمل عزم جدي مردم و مسئولان را مي طلبد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۵۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علي گندمي در مراسم يادواره شهيد مرتضي مطهري و شهداي معلم در مهريز افزود: تمامي فعاليت ها در سالجاري بايد بر اساس توصيه هاي مقام معظم رهبري براي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي باشد.
وي ادامه داد: اجرايي شدن شعار اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل موجب موفقيت كشور و نظام در بخش هاي مختلف و ضامن شكست توطئه هاي استكبار جهاني و حاميان آنها خواهد بود.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير گفت: براي رسيدن به اقتصاد مقاومتي در كشور ظرفيت هاي بسيار خوبي وجود دارد كه قطعا نگاه به بيرون هيچ مشكلي را در اين زمينه حل نمي كند.
وي تصريح كرد: خوشبختانه ما در زمينه موشكي داراي توان بالا هستيم و دشمني استكبار جهاني بخاطر اقتدار اين ملت و ايستادگي بر اصول و ارزش ها و ولايتمداري است .
حاج آقای گندمي گفت: قطعا كفر جهاني و حاميان آنها دست از سر ملت و كشور ما بر نمي دارند و ما بايد همچنان با قدرت و عزت و با تكيه بر اهداف شهيدان به راه نوراني خود ادامه دهيم .
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير يزد اظهار داشت: موضوع هسته اي ايران و يا داشتن موشك و توان نظامي ما كه دشمنان به خاطر آنها عليه اين كشور متوسل مي شوند بهانه اي بيش نيست.
دشمني دنياي استكباري بخاطر قدرت و عظمت اين ملت ، ايستادگي آنها و عظمت اسلام و شيعه در عالم است لذا بايد همواره با وحدت و ولايتمداري در برابر توطئه ها ايستادگي كرد.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مرتضي مطهري به نقش اين شهيد در پيروزي انقلاب اسلامي و تاليفات مختلف ايشان و لزوم مطالعه و بهره گيري نسل جوان از آنها تاكيد كرد.
وی همچنين ياد و خاطره شهداي فرهنگي و دانش آموزان شهيد را گرامي داشت و بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل جوان تاكيد كرد.
در اين مراسم از تصوير شهيد فرهاد سليمي شهيد شاخص فرهنگيان مهريز در سال جاري رونماي شد و به خانواده هاي شهيد فرهنگي مهريز لوح تقديم شد.


ارسال نظرات