امام جمعه مهردشت در دیدار با مسئولین عقیدتی و سیاسی سپاه:

جلوگیری از تغییر هویت جوانان از وظایف مهم عقیدتی و سیاسی/تقویت نیروهای ارزشی و انقلابی و مخلص

حجت الاسلام علیزاده به اهمیت بسیج در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: امروز جلوگیری از تغییر هویت جوانان که امروز جزو برنامه های اصلی دشمنان انقلاب است از جمله وظایف مهم عقیدتی و سیاسی سپاه است.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۱۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته بسیج سازندگی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،مسئول سیاسی ناحیه، مسئول عقیدتی و همچنین مسئول بسیج سازندگی و همچنین جمعی از جهادگران بسیجی بخش بهمن با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه مهردشت دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ ابراهیمی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گزارشی از عملکرد گروه های جهادی و بسیج سازندگی ارائه نمود.

حجت الاسلام علیزاده ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته عقیدتی و هفته بسیج سازندگی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای انقلاب اسلامی به اهمیت بسیج در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: امروز جلوگیری از تغییر هویت جوانان که امروز جزو برنامه های اصلی دشمنان انقلاب است از جمله وظایف مهم عقیدتی و سیاسی سپاه است.

امام جمعه مهردشت تاکید کرد: باید نیروهای ارزشی و انقلابی و مخلص تقویت شوند و نباید بچه های حزب الهی و ولایتمدار و دلسوز منزوی شده و مورد تهمت قرار گیرند.

وی ادامه داد: الگوی ما رهبر عظیم الشان انقلاب است و وظیفه ما نیز دنباله روی و پیروی از معظم له است و از جمله وظایف ائمه جمعه و سپاه پاسداران تبیین منویات امام و رهبری است.

علیزاده گفت امروز عده ای از روشنگری های ائمه جمعه و امامان جماعت و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در حلقات صالحین و همچنین نیروهای ارزشی هراس دارند و آنان را مورد هجمه و تهمت قرار می دهند اما ما جان برکف وظیفه خود را در حد توان انجام خواهیم داد.


ارسال نظرات