مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان زنجان:

باید از هر گونه موازی کاری در کارهای شورای بسیج در استان پرهیز کرد

باید از هر گونه موازی کاری در کارهای شورای بسیج در استان پرهیز نموده سعی در ارائه راهکارهای نو و تدوین برنامه هایی جدید داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۲۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه شورای راهبردی بسیج ورزش استان زنجان با حضور آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی، حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان و امیری مسئول بسیج ورزشکاران استان در سالن جلسات ولایت سپاه استان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس شورای بسیج ورزشکاران و ناظر شورای بسیج ورزش استان در این جلسه گفت: باید از هر گونه موازی کاری در کارهای شورای بسیج در استان پرهیز نموده سعی در ارائه راهکارهای نو و تدوین برنامه هایی جدید داشته باشیم تا روند پیشرفت امور مذهبی و فرهنگی را در جامعه نظاره گر باشیم.

حسینی افزود: کارهای بسیار خوبی در سطوح استانی انجام شده که می بایست از تجربیات این کارها استفاده شود.

وی در ادامه اظهار داشت : تدوین تمام برنامه های شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست آیت ا... خاتمی و استاندار زنجان خواهد بود و مناسب است مصوبات مربوطه و نتایج این جلسات جهت اجرا به شورای بسیج استان اعلام شود.

گفتنی است، در ادامه جلسه کارگروه های فرهنگی، علمی، بانوان، اقتصادی و سلامت اجتماعی به ارائه پیشنهادات پرداختند و موضوعات متعدد در کارگروه های مربوطه مطرح و تصمیم گیری لازم جهت انتصاب مصوبات انجام شد.

ارسال نظرات