جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اعلام کرد:

اختصاص ۳۰ میلیارد برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه لرستان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۴۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حبیب الله توکلی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سال ۷۹ اظهار داشت: در این راستا بسیج سازندگی در لرستان اقدامات فراوانی در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای اجرای طرحهای مختلف در استان پرداخت شده است عنوان کرد: این طرحها در حوزه های مختلف پرورش آبزیان، احیا باغات، گیاهان دارویی، پرورش زنبور عسل، پرورش شترمرغ و ... پرداخت شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اجرای صنایع تبدیلی از سوی بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: با اجرای این طرحها بیش از دو هزار فرصت شغلی در استان لرستان ایجاد شده است.

سردار توکلی به برنامه های امسال بسیج سازندگی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و افزود: طی امسال نیز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی استان پیش بینی شده است.

وی همچنین از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای محرومیت زدایی در استان لرستان طی امسال خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان همچنین به اجرای پروژه های عمرانی از سوی سازمان بسیج سازندگی در لرستان طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در مدت زمان یاد شده بیش از ۱۸۱ پروژه عمرانی از سوی بسیج سازندگی در لرستان اجرا شده است.

سردار توکلی بیان داشت: همچنین ۱۲ پروژه عمرانی دیگر نیز در قالب تعاملات و تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه محرومیت زدایی کوثر خاتم الانبیا(ص) طی سال گذشته اجرا شده است.


ارسال نظرات