خبرهای داغ:
فرمانده سپاه وليعصر (عج) خوزستان سخنان پيش از خطبه نماز جمعه اهواز

سردار شاهوارپور: پس از 37 سال نظام مستحكم در مقابل همه توطئه ها ايستاده است

فرمانده سپاه وليعصر (عج) استان خوزستان، دستاوردهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از بدو تاسيس تاكنون را تشريح كرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۷۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش بسیج ، سردار حسن شاهوارپور در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه اين هفته اهواز در مصلاي مهديه امام خميني(ره) به مناسبت فرارسيدن روز پاسدار، افزود: يكي از موضوعات مهم و اساسي سپاه، حركت زير سايه ولايت فقيه مبني بر توحيد، نبوت، امامت و انتظار است و هنجارهاي پذيرفته شده جامعه اسلامي مبناي اساسي حركت سپاه پاسداران است.
فرمانده سپاه وليعصر (عج) خوزستان گفت:الگوهاي رفتاري و حماسه هاي ماندگار نيز از محورهاي اساسي در تفكر سپاه است، پس وحدت و همگرايي و انسجام دروني و انطباق پذيري بيروني براي دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي لازمه حركت سپاه است.
وي سپاه را نيروي انقلابي خوان كه بر پايه دين و تقوا و درك و عمل انقلابي به وجود آمده است و افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيش از انقلاب و پس از آن اقدامات برجسته اي دارد و امروزه در حوزه اقدامات فناوري موشكي پيشرفت هاي گرانبهايي به دست آورده است.
شاهوارپور ادامه داد: اقدامات سپاه در بازسازي و اجراي پروژه هاي عمراني نظير ساخت سد كرخه است كه با حجم بالاي آبگيري هيچ سيلابي از آن خارج نشد.
فرمانده سپاه وليعصر (عج) خوزستان تصريح كرد:ساخت ريل و اقدامات عظيم در دوره بازسازي و خنثي سازي توطئه هاي دشمن نيز از اقدامات ارزشمند سپاه است.
فرمانده سپاه وليعصر (عج) خوزستان تصريح كرد: در زمينه توسعه اقتصاد مقاومتي با رويكرد اقتصاد خرد و توسعه توليدات خانگي نيز اقدامات گسترده اي انجام شد و دشمنان نيز، متوجه توانمندي نظام با وجود رهبري فيهم و مدبر شدند و نمي توانند مقابل نظام جمهوري اسلامي ايستادگي كنند.
سردار شاهوارپور اضافه كرد: روز سپاه پاسداران به دليل اينكه سپاه در مبناي تفكر و حركت خود ارزش هاي ديني را سرلوحه كار خود قرار دارد مصادف با سالروز ميلاد امام حسين (ع) نامگذاري شد و اگر امروز پس از 37 سال نظام ما مستحكم در مقابل همه توطئه ها ايستاده بر اساس همين باورهاي اعتقادي ما است.
سوم شعبان مصادف با ساروز شهادت امام حسيني عليه السلام در تقويم كشور به عنوان روز پاسدار نامگذاري شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها