خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

دولت اسلامی موظف به تربیت جامعه اسلامی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در جمع صدها نفر از بسیجیان این شهرستان، گفت: دولت اسلامی موظف به تربیت جامعه اسلامی و زمینه سازی بسترهای لازم هدایت و تربیت است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۷۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، شهید مطهری را شهید راه تفکر اسلامی و مبارزه با اسلام التقاطی دانست و از دولت خواست تا با عمل به وظایف خود، جامعه اسلامی برای مردم فراهم سازد.

وی برقراری امنیت، عدالت و تامین معاش مردم را از جمله وظایف دولت برشمرد و افزود: مهمترین وظیفه دولت؛ وظیفه تربیتی است و دولت موظف به تربیت جامعه اسلامی و زمینه سازی بسترهای لازم برای هدایت و تربیت و علم آموزی آحاد ملت است.

حجت الاسلام امیرنژاد تصریح کرد: لاابالی گی و بی بند و باری در مملکت اسلامی و مکتب علوی معنا ندارد و دولت موظف است با بدعت ها مبارزه کرده و سنت های الهی را جاری کند.

وی با اشاره به عید مبعث، هدف و فلسفه خلقت و بعثت انبیا را بندگی خدا و جاری کردن آیات الهی، پاکی و حکمت در جامعه عنوان و اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه ای علوی داشته باشیم باید در هدایت و تربیت درست دانش آموزان و دانشجویان تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه با تبریک سالروز بسیج سازندگی، فراهم سازی بسترهای اشتغال زایی با فراهم کردن بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی، اهدای 45 جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، کمک در ساخت خانه های محروم و مساجد و دستگیری از مستمندان را از جمله مهمترین عملکردهای بسیج سازندگی این شهرستان برشمرد.

وی همچنین با تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، سپاه و بسیج را حافظان انقلاب و کشور دانست و افزود: امروز سپاه و بسیج هرکجا که احساس کند انقلاب اسلامی و کشور در خطر است با کارآمدی وارد صحنه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها