خبرهای داغ:
امام‌جمعه لارستان:

منتخبان مردم در مجلس برای حل مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنند

امام‌جمعه لارستان خطاب به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: باید رفاقت‌ها جای رقابت‌ها را بگیرد و برای حل مشکلات مردم چاره‌ای اندیشیده شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۴۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

حجت‌الاسلام‌ سید مختار موسوی با تبریک اعیاد شعبانیه و با برشمردن فضائل ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، اظهار داشت: این ماه‌ها فرصت مناسبی برای پیشه کردن تقوا و طلب مغفرت است.

وی با اشاره به بخشی از اذکار دعای ماه شعبان، افزود: هر کس از اهل‌ بیت(ع) جلو بیفتد یا عقب بماند، گمراه می‌شود و تنها کسانی به رستگاری دست می‌یابند که جا پای اهل‌ بیت(ع) بگذارند و در مسیر آن بزرگان حرکت کنند.

امام‌جمعه لارستان با بیان اینکه راه و منش ائمه معصومین(ع) از افراط‌ و تفریط به دور است، تصریح کرد: مناجات شعبانیه از دعاهایی است که تمام اهل‌ بیت(ع) بر آن توجه ویژه داشتند.

موسوی با اشاره به سالروز واقعه تاریخی لغو امتیاز تنباکو به‌فرمان آیت‌الله میرزای شیرازی، ادامه داد: با یک فتوای علما و فقهای دین کمر استعمار شکسته شد که این نشان از اهمیت جایگاه مرجعیت است.

وی بیان کرد: یک عالم بصیر و زمان‌شناس ازیک‌طرف می‌تواند مدافع دنیا و آخرت مردم باشد و مقابل ظلم و استکبار بایستد، به همین دلیل تمام تلاش دشمنان این است که جایگاه مرجعیت و علما را سست کند.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به اتمام انتخابات مجلس شورای اسلامی و ابراز خرسندی از حضور بیش از 60 درصد مردم ایران در پای صندوق‌های رأی، افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن است.

وی خطاب به منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت‌ها پایان ‌یافته و اکنون آغاز رفاقت‌ها و تلاش برای حل مشکل مردمی است که با شکیبایی در برابر سختی‌ها در راه حفظ ارزش‌های خود مقاومت کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه رسیدگی به مشکلات مردم را از وظائف اصلی نمایندگان در دور جدید مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: عمل به اقتصاد مقاومتی می‌تواند مشکلات اقتصادی را رفع و خنثی کند.

موسوی با گرامیداشت 19 اردیبهشت‌ماه سالروز سفر پرخیروبرکت امام خامنه‌ای در سال 1387 به منطقه لارستان، ادامه داد: این سفر در تاریخ لارستان برای همیشه ثبت خواهد شد.

امام‌جمعه لارستان با اشاره به درخواست‌های مکرر جوانان و گلایه آنان از نبود شغل و رشد بیکاری در شهرستان لارستان، تصریح کرد: برای رفع مشکل بیکاری باید علاوه‌بر برنامه‌ریزی کلان در سطح ملی، در سطح شهرستان لارستان نیز راهکاری برای ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها پیدا شود.

وی با تأکید به مردم و مسؤولان برای مصرف کالاهای تولیدشده در شهرستان لارستان، افزود: ادارات و عمده‌فروشان نباید کالاهایی که در داخل لارستان تولید می‌شود را از خارج از این شهرستان خریداری کنند.

موسوی با اشاره به سابقه درخشان مردم لارستان در داد و ستد و تجارت، گفت: می‌توان با همت و درایت کسبه، تجار و بازاریان با برنامه‌ریزی این شهرستان را به‌عنوان مرکز مبادلات کالا در جنوب کشور تبدیل کرد و زمینه اشتغال جوانان را فراهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها