خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور/انقلابی ماندن تدوام شکست دشمنان

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر، سرنگونی نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حاکم شدن قوانین دینی را زمینه ساز ظهور دانست.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۳۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با الهام از مکتب امام حسین (ع) و با به‌کارگیری تفکرات شیعی و هم‌چنین با پذیرش ولایت فقیه که ادامه امامت معصومین است مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کرده است.

وی سلاح انقلابی گری و انقلابی ماندن را لازمه تداوم انقلاب اسلامی و شکست دشمنان اتقلاب اسلامی در طول سی و هشت سال گذشته دانست و افزود: تا زمانی که روحیه، تفکر و اندیشه انقلابی است انقلاب اسلامی ایران تا ظهور امام زمان(عج) باقی خواهد ماند.

حجت السلام طالعی در بخش دیگری از سخنان خود با معرفی شهید مطهری به عنوان بهترین الگوی مناسب اسلامی و انقلابی برای مسئولان گفت: شهید مطهری تنها یار امام نبود بیشترین یاران امام که برای برپایی نظام اسلامی عاری از هر نوع التقاط و پیراسته از اندیشه شرق غرب بوده اند در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها