به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه:

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان بهاباد تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در سپاه پاسداران بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۱۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بهاباد در حاشیه این مراسم گفت: بدفهمی و کج‌فهمی دین یکی از مشکلات اساسی ادیان الهی در تاریخ بوده است و شهید مطهری یکی از چهره‌های پیشتاز در آسیب‌شناسی دینی بود.

وی افزود: اگر بدفهمی و کج‌فهمی درمان نشوند آیین و شریعت می‌میرند و تصرف دشمن و یا عوامل آن در ادراک خواص مهم‌ترین عامل انحراف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بهاباد مهم ترین وظیفه معاونت عقیدتی سیاسی را افزایش بصیرت و تقویت معنویت نیروهای سپاه؛ مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران از حیث فکری به قران متصل است.

وی با اشاره به اینکه سالگرد شهادت شهید مطهری به نام روز عقیدتی، سیاسی به دلیل مسائل اعتقادی و دینی در سپاه نامگذاری شده است گفت : در بحث تربیت دینی و آموزش باورهای دینی هیچ منبعی به غنای آثار شهید مطهری نمی رسد.

حجت الاسلام مبر فخرالدین تصریح کرد : امروزه دشمنان اسلام می خواهند به باورهای دینی و آداب و سنن ملت ایران اسلامی با راه اندازی جریانهای فکری متعدد ضربه وارد سازند بنابراین بسیجیان باید با شناخت و آگاهی کامل از مسایل عقیدتی و سیاسی در مقابل این توطئه ها ایستادگی نمایند.

وی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه تعلیم و تربیت دینی و با الهام گرفتن از محتوای غنی اسلامی و بهره‌گیری از استادان و مربیان محقق می‌شود.

فخرالدینی با عنوان اینکه سپاه پاسداران از حیث فکری به قران متصل است افزود: مهم ترین وظیفه معاونت عقیدتی سیاسی افزایش بصیرت و تقویت معنویت نیروهای سپاه است که در این راستا مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی نقش ارزنده ای را ایفا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد با بیان اینکه سپاه یکی از مهم ترین ارگان های انقلاب به شمار رفته که ولایتمدار و معنویت محور است، خاطرنشان کرد: سپاه ارگانی انقلابی، معنویت محور و بصیر است که در این راستا باید این خصوصیات حفظ و گسترش یابد.

حجت الاسلام میرفخرالدین افزود: شهید مطهری یکی از شخصیت های برجسته و بی نظیر تاریخ محسوب می شود که تمام عمر خود را در راه علم و ترویج اسلام صرف کرد.

وی اظهار کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان ها باشد.

این مسئول با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه های مختلف اظهارداشت: بسیجیان سلحشور در تمامی عرصه های مختلف و در مسیر انقلاب حضوری چشمگیر و بی نظیری از خود برجای گذاشتند که نمونه بارز آن حضور در هشت سال دفاع مقدس بود که با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل از آرمانهای امام راحل و انقلاب دفاع کردند.ل شد.

در این مراسم حجت الاسلام خواجوئی یکی از مربیان سیاسی سپاه بهاباد در سخنانی با تبریک روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به آثار گناه در جامعه اشاره کرد و گفت : در روایات آمده است :هرگاه بنده گناهی انجام دهد نقطه سیاهی در دل او پیدا می‌شودواگر توبه کرد پاک می‌شود و اگر به گناه خود ادامه داد، آن نقطه سیاه زیاد‌تر می‌شود تا اینکه همه قلب را می‌گیرد و در این موقع است که دیگر او رستگار نمی‌گردد.

وی افزود : انسانی که دچار قساوت قلب گردد نه تنها با خالق خود مشکل پیدا می‌کند، بلکه در ارتباطات خانوادگی و اجتماعی خود نیز دچار مشکل می‌شود. انسانی که دل او سخت شده، نمی‌تواند از احساسات لطیف و پاک برخوردار باشد و در نتیجه زندگی سرد و خشنی خواهد داشت.

همچنین در این مراسم غنی پور یکی از هادیان سیاسی در باره انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلاممی مطالبی بیان نمود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایای از مربیان برتر و هادیان سیاسی سپاه بهاباد تجلیل شد.


ارسال نظرات