توسط سرپرست جمعیت هلال احمر کرج؛

برنامه های هفته هلال احمر استان البرز اعلام شد

توسط سرپرست جمعیت هلال احمر کرج برنامه های هفته هلال احمر را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۰۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر منصور محمودی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در نشستی برنا مه های هفته هلال احمر را تشریح نمود.

به گفته وی این برنامه ها مصوب جمعیت می باشد و بطور همزمان در سراسر کشور و استانها اجرا خواهد شد؛که شعبه کرج نیز همچون سالهای گذشته پرشور و با حضور حداکثری نسبت به اجرای برنامه های مصوب اقدام خواهد نمود .

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز را از برنامه های این هفته برشمرد و افزود: روز های اول و دوم با عنوان جوانی به رنگ مهربانی و همراهان مهربانی نامگذاری شده است.

محمودی با اشاره به اینکه عنوان سومین روز از این هفته حلقه اتصال مهربانی و چهارمین روز آموزش می باشد گفت: مراسم تقدیر از فعالان طرح های نوروزی استان و اجرای مانور امدادی و همچنین اجرای طرح نیابت از جمله برنامه های این دوروز می باشد.

وی تصریح کرد: ایثار برای کاهش آلام بشری و امدادگران پیشگامان مهربانی عناوین روزهای پنجم و ششم هفته هلال احمر است که در این روزها ضمن تقدیر از ایثارگران هلال احمر، مزار شهدا و شهدای امدادگر نیز غبارروبی می شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: هفتمین روز نیز با عنوان مهر مشارکت نامگذاری شده که در این روز تمامی امدادگران در نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها