منتخب استان هرمزگان در خبرگان رهبری:

شناخت موج های خطر با تبیین اندیشه های امام راحل(ره) امکان پذیر است/ پیروی از ولایت فقیه پایه های نظام را تقویت می کند.

نماینده منتخب مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ریشه ای دیرینه دارد و با تبیین اندیشه های امام می توان آن را از موج های خطر محافظت کرد.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۷۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

آیت الله روح الله صدرالساداتی نماینده منتخب مردم در خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از هادیان سیاسی عقیدتی جزیره کیش با تاکید بر ارتباط بیشتر با اندیشه ها و تفکر امام راحل در پیش برد اهداف انقلاب گفت: اگر به اصل و ریشه انقلاب اسلامی که ادامه راه انبیا است عمیق تر نگاه کنیم خواهیم دید که رهبر معظم انقلاب چگونه با شجاعت تمام در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است. به همین دلیل گفته شده است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم به انقلاب کمک کنیم باید موج های خطر را بشناسیم. کسانی که در عرصه فرهنگی فعالیت دارند باید با پیروی از ولایت پایه های نظام را تقویت کرده و نیروهای انقلابی تربیت کنند.

روح الله صدرالساداتی ادامه داد: امام فرموده اند اگر می خواهیم کشور را بسازیم باید اول خودمان را بسازیم تا کسی که می خواهد انقلاب را بشناسد راه را غلط نرود.

وی با تشریح سوره توحید و دعوت انبیا الهی به یکتا پرستی افزود: انقلاب ما برخاسته از توحید بود. سطحی نگری به آن توهین به اسلام و دین الهی است. این انقلاب، انقلاب دیرینه و درخت ریشه داری است که با مطالعه نوشته های امام و اندیشه های امام می توان به آن پی برد. باید اندیشه ها و افکار امام در میان مردم نشر داده شود باید در دانشگاه ها تبیین شود تا شناخته شود.

این نماینده منتخب مردم استان هرمزگان در خبرگان رهبری تاکید کرد: باید با دیدی فراتر از قبل به انقلاب نگریست؛ شأن و نیروی داخلی ما بسیار فراتر از آن است که امروز دیده می شود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: اینکه آقا فرمودند در رابطه با بیگانه من صد بار تکرار کردم ولی شنیده نشد؛ چرا این اتفاق افتاده است و چرا سخنان آقا شنیده نمی شود؟ این مشکل، مشکل باور های ما است که هنوز هم به درستی برای ما تببین نشده است.

صدرالساداتی به آیات و روایات اشاره کرد و یادآور شدک در سوره توبه و سوره انفال هم خداوند در مورد بدعهدی دشمنان سخن گفته است و فرموده« ای پیامبر اگر عهدی از گذشته با دشمنان داشتی و تحرکاتی از آنان مشاهده کردی که بوی خیانت می دهد به آنان اعلام کن» و ما امروز هر لحظه بدعهدی دشمنان را مشاهده می کنیم و می بینیم که فتنه هایی را برپا می کنند. حالا صحیح است که بیائیم و با آنان عهد ببندیم؟

وی تصریح کرد: ما به وعده های الهی که پیروزی بر دشمن است باور نداریم و با وجود بدعهدی دشمنان باورهای الهی را رها کرده و به سراغ عده ای دشمن عهد شکن و بدعهد رفته و پیمان می بندیم.

وی ادامه داد: ما بارها در جامعه خود تحقق وعده های الهی را دیده ایم؛ زمانی که با دست خالی و همت مردمی انقلاب به ثمر نشست و سرنگونی بالگردهای دشمن بدون دخالت ما در حالیکه بسیاری از ما در خواب بودیم، شکست های دشمن در دفاع مقدس و هنوز هم به امداد الهی و وعده های خداوند باور و اعتماد نداریم.

نماینده منتخب مردم هرمزگان در خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت و هفته عقیدتی سیاسی گفت: یکی از آسیب ها در میان انسان ها این است که از خود غافلند. پیش از خودسازی و تربیت خود به دیگران فکر می کنند.

وی افزود: توجه به دیگران امر مهمی است اما انسان باید پیش از ان خود را بسازد و به جسم و روح خود توجه کند. باید معرفت، دانش و عبادت را به روح خود تزریق کند و پس از خودسازی به ساختن دیگران و جامعه بپردازد.

این روحانی با تاکید بر اینکه برگزاری همایش و برنامه های آموزشی به شرطی مفید خواهد بود که در کیفیت آن نیز تاثیر مثبتی صورت گیرد باین کرد: تعداد همایش ها ملاک نیست، ملاک کیفیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر اینکه پیام اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی و تربیت نیروهای توانمند، اگاه و فرهیخته است گفت: این استان مسائل و مشکلات فراوانی دارد که باید از درون حل و فصل شود. نباید نگاهمان به بیرون باشد. باید از توانایی های جوانان استفاده کرده و با مشکلات دست و پنجه نرم کنیم. خداوند هیچگاه در هدایت و همراهی انسان کم نگذاشته و نمی گذارد. خداوند قابلیت ها و ظرفیت ها را در ملت ما و در جوانان ما دیده است. ما نیز باید به آن ها تکیه کرده و مشکلات را حل کنیم.

صدرالساداتی تاکید کرد: کسانی که گفتند پروردگار ما خداست و استقامت ورزیدند و پشتوانه خود را خدا دیدند ملائک بر آن ها نازل می شود.

مراسم گرامی داشت هادیان سیاسی کیش با حضور آیت الله صدرالساداتی نماینده منتخب مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش، حجت الاسلام رحمان یوسفی امام جمعه موقت کیش، حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش و مسئول دفتر عقیدتی سیاسی سپاه کیش، جمعی از روحانیون، مدیران و روسای سازمان ها، ادارات و نهادهای مستقر در کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، هادیان سیاسی و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج در سالن اجتماعات بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش برگزار شد.

در پایان این مراسم از 15 هادی سیاسی جزیره کیش تقدیر شد.

ارسال نظرات