امام جمعه کوهرنگ:

سپاه مایه دلگرمی رهبری و مردم است

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، گفت: نقطه اتکا و دلگرمی رهبری و مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۶۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، جمعی از کارکنان سپاه ناحیه کوهرنگ با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری هدف از اجرای این برنامه را ادای احترام به نمایندگی ولی فقیه در این شهرستان، گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بهره گیری از بیانات و رهنمودهای امام جمعه محترم کوهرنگ در ابتدای سال جدید عنوان کرد.

در این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، سالی پربرکت همراه با آرامش و سلامت را برای تمامی ملت ایران از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به نامگذاری سال 95 بعنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، توسط مقام معظم رهبری ، خواستار تلاش مسئولان برای تحقق این شعار در سطح کشور شد.

حجت الاسلام طباطبایی، با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نقطه اتکا و دلگرمی رهبری و مردم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی، تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نیز خدمت رسانی به مردم ، آگاه سازی و بصیرت افزایی از رسالت های این نهاد انقلابی است.

ارسال نظرات